Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intieme portretten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Intieme portretten

Bij beide foto's heb ik moeten croppen om een storend element weg te krijgen.

18-55VR
    55mm
    iso 100
    f/6,3
    1/160

18-55VR
    55mm
    iso 200
    f/5,5
    1/125

Bedankt om te kijken.
    It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

-Douglas Adams-

Re: Intieme portretten

De eerste is een leuke; die ogen die je aanstaren doorheen de massa . Misschien wel een beetje felle/uitgebrande vacht, maar dit is natuurlijk altijd lastig om goed te krijgen door de witte vacht.

Tweede boeit me niet echt. Hij is ook een beetje krap gekadreerd, en de balk rechts mag er ook wel af wat mij betreft. Ook weer dezelfde commentaar ivm uitgebrande vacht.

Comment

voorkeur voor nr 2, schapenkop komt zo naar voren bijna de foto uit
      rechts de paal (?) wegcroppen, denk ik.

Comment

tweede vind ik de beste.
        is fotografisch misschien niet uitzonderlijk, maar je hebt echt het gevoel van contact te hebben met dat dier, aandoenlijk.
        ze komt je precies goeiedag zeggen.

(sommigen kennen zulke gevoelens niet en snijden het dier liever de keel over sorry voor deze off-topic opmerking, moest het even kwijt)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          tweede vind ik de beste.
          is fotografisch misschien niet uitzonderlijk, maar je hebt echt het gevoel van contact te hebben met dat dier, aandoenlijk.
          ze komt je precies goeiedag zeggen.

(sommigen kennen zulke gevoelens niet en snijden het dier liever de keel over sorry voor deze off-topic opmerking, moest het even kwijt)
          Ben ik het 100% eens mee. Met deze kleine toevoeging, dat sommigen het niet zelf de
          keel oversnijden, maar dit laten doen (al dan niet elektronisch) om toch iets lekkers op
          hun bord te hebben.
          Inderdaad, mooie tweede.

Comment

Die paal op de tweede foto is eigenlijk de muur van het overdekte deel van de kraal. Ik liet die erop staan omdat het schaap mooi met zijn kop om de muur kwam kijken.
            Blijkbaar is dat niet zo duidelijk als je het niet weet, ik heb natuurlijk nog de situatie in mijn hoofd .

Bedankt voor de reacties.
            It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

-Douglas Adams-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nermal Bekijk bericht
              Die paal op de tweede foto is eigenlijk de muur van het overdekte deel van de kraal. Ik liet die erop staan omdat het schaap mooi met zijn kop om de muur kwam kijken.
              Blijkbaar is dat niet zo duidelijk als je het niet weet, ik heb natuurlijk nog de situatie in mijn hoofd .
              mee eens, slaat maar lekker zo.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nermal Bekijk bericht

Bedankt voor de reacties.
                Kan je opmerking heel goed volgen daar ik vroeger dezelfde inzichtsfouten maakte. Je persoonlijke visie verschilt dus in deze van de (andere) kijkers. Ga mee in de opmerkingen van mijn collega's, de tweede
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                X