Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste is een leuke; die ogen die je aanstaren doorheen de massa . Misschien wel een beetje felle/uitgebrande vacht, maar dit is natuurlijk altijd lastig om goed te krijgen door de witte vacht.
Tweede boeit me niet echt. Hij is ook een beetje krap gekadreerd, en de balk rechts mag er ook wel af wat mij betreft. Ook weer dezelfde commentaar ivm uitgebrande vacht.
tweede vind ik de beste.
is fotografisch misschien niet uitzonderlijk, maar je hebt echt het gevoel van contact te hebben met dat dier, aandoenlijk.
ze komt je precies goeiedag zeggen.
(sommigen kennen zulke gevoelens niet en snijden het dier liever de keel over sorry voor deze off-topic opmerking, moest het even kwijt)
tweede vind ik de beste.
is fotografisch misschien niet uitzonderlijk, maar je hebt echt het gevoel van contact te hebben met dat dier, aandoenlijk.
ze komt je precies goeiedag zeggen.
(sommigen kennen zulke gevoelens niet en snijden het dier liever de keel over sorry voor deze off-topic opmerking, moest het even kwijt)
Ben ik het 100% eens mee. Met deze kleine toevoeging, dat sommigen het niet zelf de
keel oversnijden, maar dit laten doen (al dan niet elektronisch) om toch iets lekkers op
hun bord te hebben.
Inderdaad, mooie tweede.
Die paal op de tweede foto is eigenlijk de muur van het overdekte deel van de kraal. Ik liet die erop staan omdat het schaap mooi met zijn kop om de muur kwam kijken.
Blijkbaar is dat niet zo duidelijk als je het niet weet, ik heb natuurlijk nog de situatie in mijn hoofd .
Bedankt voor de reacties.
It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.
Die paal op de tweede foto is eigenlijk de muur van het overdekte deel van de kraal. Ik liet die erop staan omdat het schaap mooi met zijn kop om de muur kwam kijken.
Blijkbaar is dat niet zo duidelijk als je het niet weet, ik heb natuurlijk nog de situatie in mijn hoofd .
Bedankt voor de reacties.
Kan je opmerking heel goed volgen daar ik vroeger dezelfde inzichtsfouten maakte. Je persoonlijke visie verschilt dus in deze van de (andere) kijkers. Ga mee in de opmerkingen van mijn collega's, de tweede
Comment