Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koning Winter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Koning Winter

The color of springtime is in the flowers, the color of winter is in the imagination.
    ~Terri Guillemets

Re: Koning Winter

Die ganzenfoto is top!

De twee anderen zijn niet zo heel goed.
    1 staat daarenboven ook nog scheef en beide hebben ze een zwaar uitgebrand stuk lucht.
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Bedankt voor je reactie

Ja ik weet het van de eerste twee foto's.. zat tegen zon te fotograferen maar vond het al bij al nog mooie foto om eens te posten. Jammer van de uitgebrande lucht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
        Bedankt voor je reactie

Ja ik weet het van de eerste twee foto's.. zat tegen zon te fotograferen maar vond het al bij al nog mooie foto om eens te posten. Jammer van de uitgebrande lucht.
        Sorry, mijn pa was nog aangemeld. Dit hierboven was dus mijn reactie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
          Bedankt voor je reactie

Eens te meer reden om ze hier te posten. Ik hoop dat er zeer binnekort iemand wat hulp komt posten zodat je die uitgerbande lucht een volgende keer kan vermijden.
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Working...
          X