Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ISO 800 ; 50mm ; f5.6
Ik vond het een boeiende man hij is kunstenaar een lieve zachte man die veel meegemaakt heeft maar ondanks alles voor iedereen even vriendelijk en gastvrij is.
Jammer dat ogen van de persoon dicht zijn, en hij niet in de lens kijkt.
Is hier flash gebruikt ? Ik vermoed van wel omwille van de lichtvlek op zijn voorhoofd.
There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
(Ansel Adams)
Jammer dat ogen van de persoon dicht zijn, en hij niet in de lens kijkt.
Is hier flash gebruikt ? Ik vermoed van wel omwille van de lichtvlek op zijn voorhoofd.
Je inderdaad met flits het was er eigenlijk redelijk donker. Hij sliep niet maar zat heel stil iets te prevelen wat ik niet verstond. Een boeiende mens in elk geval als je wat met hem praat.
Mvg
Sppogy
Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.
Comment