Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

meditatie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• meditatie

ISO 800 ; 50mm ; f5.6
    Ik vond het een boeiende man hij is kunstenaar een lieve zachte man die veel meegemaakt heeft maar ondanks alles voor iedereen even vriendelijk en gastvrij is.

Mvg
    Spogy
    Last edited by spogy; 18 december 2010, 23:05.
    Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Re: meditatie

Heel ingetogen, zo dichtbij en toch zo ver weg... ofwel in slaap gesukkeld.

Comment

te kleine scherptediepte.
      en hoewel dat geen wetmatigheid is, vind ik het bij dit portret toch wel storend.
      baard is helemaal onscherp.

Comment

Jammer dat ogen van de persoon dicht zijn, en hij niet in de lens kijkt.
        Is hier flash gebruikt ? Ik vermoed van wel omwille van de lichtvlek op zijn voorhoofd.
        There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
        (Ansel Adams)

Comment

De foto is geslaagd maar brengt me verder niets bij.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PEMA Bekijk bericht
            Jammer dat ogen van de persoon dicht zijn, en hij niet in de lens kijkt.
            Is hier flash gebruikt ? Ik vermoed van wel omwille van de lichtvlek op zijn voorhoofd.
            Je inderdaad met flits het was er eigenlijk redelijk donker. Hij sliep niet maar zat heel stil iets te prevelen wat ik niet verstond. Een boeiende mens in elk geval als je wat met hem praat.

Mvg
            Sppogy
            Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

Soft en DOF geven me 't gevoel van lief en zacht, en dat wilde je toch ook vastleggen, mooi portret

Comment

Bedankt voor de comments !

De man was eigenlijk belangrijker dan de kwaliteit van het beeld zijn uitstraling kan je niet vatten in een afbeelding.

Mvg
                Spogy

Comment

Working...
                X