Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste portretjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste portretjes

Een eerste poging.

Wees mild aub ;-)
    Last edited by Bartje_; 16 december 2010, 21:49.
    Nikon D90 - Nikor 16-85 - Nikor 70-300

Re: Eerste portretjes

Ik vind het wel goed bekeken dat je je gewerkt hebt met de weerspiegeling van het meisje ... Maar nu is er eigenlijk geen "contact " met het "echte" meisje en dat mis ik hier een beetje .... Misschien was een andere pose ook wel mogelijk zodat er wat meer contact was met het echte meisje en zodat je ook nog wat spiegelbeeld erbij kon betrekken.
    Langs de andere kant, wil je misschien juist het effect bekomen en tonen dat het "echte " meisje wat cameraschuw is ???
    Zeker niet opgeven en veel zaken eens uitproberen.
    groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Een heel leuk idee.
      Let echter op dat je donkere partijen toch detail behouden, dat mis ik een beetje in de jas van het meisje.
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Goede eerste poging en je behandelen doen we met zachtheid, dat denk ik toch en hoop met jou ! Ieder geeft zijn visie en je hebt hierboven er al 2 interessante meegekregen, waarbij ik me volledig aansluit
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Waarom mild ? Zachte heelmeesters maken stinkende wonden !

1. Plaats de foto's op het maximaal toegestane formaat (900 pixels over de langste zijde).
          2. Centreer de foto op het scherm (kijkt veel prettiger)

Overig:
          Ik zie dat je spotmeting hebt gebruikt. Maar op welk punt van de opname?
          Heb je het focuspunt verplaatst (uit het midden ?) of heb je flink gecropt?
          Zelf zou ik hebben gekozen voor focuspunt op de weerspiegeling en wat minder het echte
          meisje in beeld.
          Het idee is leuk en kan zeker verder worden uitgewerkt.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
          X