Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het wel goed bekeken dat je je gewerkt hebt met de weerspiegeling van het meisje ... Maar nu is er eigenlijk geen "contact " met het "echte" meisje en dat mis ik hier een beetje .... Misschien was een andere pose ook wel mogelijk zodat er wat meer contact was met het echte meisje en zodat je ook nog wat spiegelbeeld erbij kon betrekken.
Langs de andere kant, wil je misschien juist het effect bekomen en tonen dat het "echte " meisje wat cameraschuw is ???
Zeker niet opgeven en veel zaken eens uitproberen.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Goede eerste poging en je behandelen doen we met zachtheid, dat denk ik toch en hoop met jou ! Ieder geeft zijn visie en je hebt hierboven er al 2 interessante meegekregen, waarbij ik me volledig aansluit
Waarom mild ? Zachte heelmeesters maken stinkende wonden !
1. Plaats de foto's op het maximaal toegestane formaat (900 pixels over de langste zijde).
2. Centreer de foto op het scherm (kijkt veel prettiger)
Overig:
Ik zie dat je spotmeting hebt gebruikt. Maar op welk punt van de opname?
Heb je het focuspunt verplaatst (uit het midden ?) of heb je flink gecropt?
Zelf zou ik hebben gekozen voor focuspunt op de weerspiegeling en wat minder het echte
meisje in beeld.
Het idee is leuk en kan zeker verder worden uitgewerkt.
Comment