Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
fire tree
Collapse
X
-
-
Re: fire tree
Oorspronkelijk geplaatst door miosotis Bekijk berichtals ik lang naar een foto kijk dan vind ik hem heel goed.
ik heb lang gekeken
mooi !
op flickr vinden ze hem toch goed dus dat is al iets lol
Comment
-
Abstract, mysterieus ... het heeft wel iets. Je moet er inderdaad voor zijn of niet, maar dat is juist de vrijheid van de fotograaf en kunstenaar ....
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
-
Ha, leren fotograferen volgens de regeltjes is een moeizame zaak. Dat taaie ongerief zal je
toch nodig hebben. Ook hierbij.
Ik laat me nu even niet uit over de artistieke kant van deze fotografie maar heb je gezien
hoe lelijk gehakkeld (vooral in het onderste 1/3 deel) de vuur/lichtstrepen zijn geworden?
Als dat niet je bedoeling is geweest dan had je moeten doorgaan tot je het echt goede
resultaat had bereikt, en dan pas laten zien.
Wat heb je gedaan? Wat heb je gewild? Of is het gewoon een lot uit de loterij.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
goe gezien, een brandende Kerstboom.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtHa, leren fotograferen volgens de regeltjes is een moeizame zaak. Dat taaie ongerief zal je
toch nodig hebben. Ook hierbij.
Ik laat me nu even niet uit over de artistieke kant van deze fotografie maar heb je gezien
hoe lelijk gehakkeld (vooral in het onderste 1/3 deel) de vuur/lichtstrepen zijn geworden?
Als dat niet je bedoeling is geweest dan had je moeten doorgaan tot je het echt goede
resultaat had bereikt, en dan pas laten zien.
Wat heb je gedaan? Wat heb je gewild? Of is het gewoon een lot uit de loterij.
ja ik heb gezien dat er juist onder de helft de gensters nogal verhakkelt zijn,maar dat is het juist,als ik ze gewoon op mn laptop of ergens anders op bekijk is er geen probleem,maar als ik een foto met BDsizer moet uploaden voor hier te zetten is er altijd wel iets dat mankeerd,volgens mij ligt het aan het verkleinen/vergroten van de pixels ofzo?ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden iig.
Comment
Comment