Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vervelend werkje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vervelend werkje

Alle com welkom.
    Alvast bedankt om te kijken.

[/CENTER]
    Last edited by delucce; 9 december 2010, 17:06. Reden: update

Re: Vervelend werkje

Voor mij had je beter een portretstand gebruikt en wat dichterbij.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Hoi Robby,bedankt om te reageren en zal je tip bij een vlgd.gelegenheid in gedachten houden.Heb een kleine crop gedaan en idd.komt beter over.
      M.V.G.

Comment

Foto wordt inderdaad sterker
        Robby BB

Comment

sneeuw is zwaar overbelicht je ziet er amper detail in. Nu ik denk niet dat je daar veel aan kan doen vermits de wagen deftig belicht is, de man onderbelicht en sneeuw overbelicht. Enige wat je hier aan kan doen is verbeteren in PS:

Voor:

Na:

Met je raw foto zou dit beter moeten kunnen, je kan de sneeuw dan weer wat witter maken maar toch proberen detail erin te houden.
          Last edited by Oli; 9 december 2010, 17:50.
          UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
            sneeuw is zwaar overbelicht je ziet er amper detail in. Nu ik denk niet dat je daar veel aan kan doen vermits de wagen deftig belicht is, de man onderbelicht en sneeuw overbelicht. Enige wat je hier aan kan doen is verbeteren in PS:

Voor:

Na:

Met je raw foto zou dit beter moeten kunnen, je kan de sneeuw dan weer wat witter maken maar toch proberen detail erin te houden.
            Je kan dit ook dadelijk doen bij het nemen van de foto.
            Door al het wit van de sneeuw denk het toestel dat het enorm veel licht binnen krijgt
            en daardoor gaat het allerlei bewerkingen uitvoeren waardoor dat je donkere, grijse of blauwe sneeuw, krijgt enz.
            Oplossing is dat wanneer je veel wit moet fotograferen, dus niet allee sneeuw, je een paar stops moet overbelichten. Hoeveel je moet overbelichten moet je dan op het moment zelf bekijken.

Bij mij stoorde de belichting en de kleur niet omdat dit een nog somberder tintje geeft aan dit vervelende werk.
            Robby BB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht

Bij mij stoorde de belichting en de kleur niet omdat dit een nog somberder tintje geeft aan dit vervelende werk.
              Robby BB
              Inhoudelijk gezien sluit ik me aan bij deze opmerking. Straatfotografie, goed gedaan De rest zal je nu zelf moeten uitzoeken
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
              X