Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

unlocked

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• unlocked

Last edited by crismo; 11 december 2010, 15:57.

Re: unlocked

niemand?
    zo kan het toch niet zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crismo Bekijk bericht
      niemand?
      zo kan het toch niet zijn?
      Geduld is een scone saek... Slechts 2 uurtjes gepost en al reactie verwachten

Ik ga geen commentaar geven op de foto want ik moet zelf nog te veel leren.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
        Geduld is een scone saek... Slechts 2 uurtjes gepost en al reactie verwachten

Ik ga geen commentaar geven op de foto want ik moet zelf nog te veel leren.
        soms zijn er die direct reageren

je hoeft geen expert te zijn om te zeggen wat je van een foto vind of al dan niet commentaar op te geven,we leren van mekaar

Comment

zou gaan voor zwart/wit of sepia, dit hangt er net tussen in.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik zie helaas geen foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              zou gaan voor zwart/wit of sepia, dit hangt er net tussen in.
              grt,bouk.
              Jap, hier volg ik wel in. Wat harder contrasten tussen licht en donker zou ook wel mogen. 't is geen lieflijk onderwerp
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Voor mij persoonlijk ook liever zw ...
                Misschien nog eens opnieuw proberen en proberen de " schaduw of de "weerkaatsing"" van de ketting op de deur wat meer te benadrukken of op te nemen in de foto ?
                Heb ook een beetje last met het " lichte "deel van de deurklink ....
                groeten,
                deka
                There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                  Misschien nog eens opnieuw proberen en proberen de " schaduw of de "weerkaatsing"" van de ketting op de deur wat meer te benadrukken of op te nemen in de foto ?
                  Helemaal mee eens...
                  Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                  "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                    groeten,
                    deka
                    Vind ik ook. Zoals Bouk aanhaalde, sepia zou eveneens kunnen.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

De kleuren en de sfeer zitten voor mij dan wel weer goed. (Leve het daltonisme!)
                      Maar ik zou de foto zowieso over zijn geheel iets verdonkeren en misschien zelfs wat ruis toevoegen of juist gaan versoften, afhankelijk van welke boodschao je er mee wil overbrengen.
                      Stel je kritieken niet te scherp...
                      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

bedankt voor de reacties mensen!
                        thx voor de tips,maar ergens zou ik het liefst in deze kleur laten want de deur was zodanig afgesleten dat het bijna afgesleten blank hout was en de klink was zo dof dat er geen schijn meer op zat en de ketting hetzelfde en zodanig dof doorgeroest,en dat wou ik zo laten en die sfeer terugbrengen in de foto van een afgesleten vervaagde foto te bereiken
                        aan het contrast werken was een goede tip die ik eens ga proberen maar gaat het dan niet te gemaakt of te donker worden(de al donkere plekken enzo)?
                        over het softer maken,ik vrees als ik het nog softer maak dat de foto onduidelijk gaat worden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crismo Bekijk bericht
                          .............
                          thx voor de tips,maar ergens zou ik het liefst in deze kleur laten want de deur was zodanig afgesleten dat het bijna afgesleten blank hout was en de klink was zo dof dat er geen schijn meer op zat en de ketting hetzelfde en zodanig dof doorgeroest,en dat wou ik zo laten en die sfeer terugbrengen in de foto van een afgesleten vervaagde foto te bereiken
                          over het softer maken,ik vrees als ik het nog softer maak dat de foto onduidelijk gaat worden?
                          sorry..... maar dat vind ik geen goeie verklaring hoor.
                          maar gelukkig mag een ieder hier een eigen mening hebben.
                          grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            sorry..... maar dat vind ik geen goeie verklaring hoor.
                            maar gelukkig mag een ieder hier een eigen mening hebben.
                            grt,bouk.
                            het was niet echt een verklaring maar een bedenking over mn eigen foto waarom ik ergens niet teveel aan de kleur wou prutsen
                            ik zou het gewoon spijtig vinden ergens,want dat ene stukje kleur op de deur was het enige originele kleur dat nog te zien was op de deur.
                            maar ik kan maar eens testen met een paar tonen.
                            idd ieder heeft recht op zijn eigen mening en smaak
                            zoals ik altijd zeg,voor mij primeerd het gevoel dat een foto geeft op of de foto technisch juist genomen is

Comment

toch nog even een vraagje hoor:
                              toen je deze opname maakte, had je dan toen al in je hoofd dat je hem op deze manier zou gaan bewerken?
                              of bleek achteraf, dat je dit mooier/beter vond voor deze opname.
                              grt,bouk.

Comment

Working...
                              X