Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Door de speciale omzetting en de sfeer al prachtig op zich en dan nog dat mooie licht achteraan. Origineel en superfoto
Waarom in SC, word de foto dan beter ? Of is beginnershoek minderwaardig ? Dan zou je toch eens beter en meer moeten kijken !Voor alle duidelijkheid : deze laatste opmerking is niet bedoeld voor de auteur van dit sublieme werk !
Ik ben ook nog een beginneling; het is een zeer mooie en sfeervolle opname, maar ik denk dat het totale beeld beter tot zijn recht komt in zwart-wit.
Ik heb dat inderdaad omgezet in ZW/W. Is niet mooi meer volgens mij. Hier is de foto
Zeggen jullie maar of dit beter is. Een ander zijn gedacht is altijd welkomen.
Bedankt voor de leuke commentaren. Dit was een geluks-shot. Had geen tijd om lang na te denken over instellingen enz... Het volgend moment was de sfeer al totaal anders.
En een oud peeteke kwam mij vriendelijk verzoeken om mijn wagen van de baan af te halen
De meeste foto's zijn momentopnamen en soms springt er zo een supertje uit, waar en hoe heeft geen belang. Je bent een brave dame om in te gaan op de vraag zwart/wit, maar verknoei je oorspronkelijke schitterende foto niet
De plaats waar je je beste foto's toont. Kijk maar eens bij Architectuur, Mensen en
Modellen, Macro, enzovoort. Daar heb je telkens een categorie "Beoordeling" en een
categorie "ShowCase". SC dus.
Indien iemand dan tegen je zegt, die mocht gerust in SC staan is dat eigenlijk vooral
als compliment bedoeld.
Laat me duidelijk zijn geen enkele onderverdeling op deze site is voor mij minderwaardig, integendeel. Wat mij betreft mogen alle foto's getoond en gepost in één en hetzelfde onderdeel
Met mijn opmerking beoog ik niet meer of minder, dat ik de geposte foto, mooi vind.
Comment