Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
In de herfst verliezen platanen geleidelijk hun schors, hetgeen ze een grijsachtige schijn geeft. De vergissing is dus heel goed te begrijpen! Nu wist ik trouwens ook dat deze dame niet zo heel ver van bij mij woont en de kans op platanen hier veel groter is dan op berken...
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Sfeervol en heel mooi, beetje droomachtig. En ondanks het feit dat ik Marie-Ann best wel
een mooi naam vind, mocht die voor mij toch een beetje minder vetjes je foto sieren.
Sfeervol en heel mooi, beetje droomachtig. En ondanks het feit dat ik Marie-Ann best wel
een mooi naam vind, mocht die voor mij toch een beetje minder vetjes je foto sieren.
Je hebt meer dan overschot van gelijk. Marie-Anne is inderdaad een heel erg mooie naam, die in mijn ogen ook een ietwat verfijnder lettertype verdient op je foto alsook een wat meer discrete aanwezigheid.
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment