Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ze zitten er al verschillende jaren en ik vind het mooi dat de natuur er zijn gang
mee gaat. Enkel jammer van dat modern tuinlampje ernaast natuurlijk.
De eerste vind ik wel mooi. Ze lijken zich aan te passen aan hun omgeving. Tegen de tijd
dat ze helemaal vergaan zijn, zijn het struikjes geworden. Dat is niet alleen met mensen
zo, maar een beetje met alles.
Foto 2 vind ik geslaagd omdat ik er een verhaal in zie,Het verhaal begint met de tekst van Doudeke en gaat verder in foto 2,
De achterste zit er een beetje bedroefd bij omdat hij weet wat zijn noodlot is, terwijl de voorste, met zijn hoofd een beetje gedraaid, hem wat troostende woorden toespreekt,
Maar bij iedere groep is er wel één die zich niet laat doen en dat is duidelijk die van de derde foto,
Is er licht in de tunnel voor deze groep,
Natuurlijk, zie maar dat lampje in foto 1, zodat dit ook zijn functie heeft in het verhaal.
Knettergek. Ja but how cares
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Leuke fotos. Het standpunt in foto 2 vind ik het beste.Ik vind het alleen jammer dat je in foto 2 de eerste figuur niet mee hebt. Nu staat er slechts een delen op de foto wat storend werkt.
Hele leuke foto's en een schitterend verhaal dat Robby er bij heeft bedacht!
Dat lampje had je wel even kunnen wegdoen denk ik vermits het mij zo'n zonne-energie-dingetje is en dus niet bedraad is...
Mijn voorkeur gaat naar nummer 3 overigens...
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Bij één vertrekkend en Doudeke heeft het verhaal van de kunst in de kunst al verteld. Lampje wel weg hoor. De tweede zou de sterkste geweest zijn indien de voorste mee in beeld werd gebracht van scherp naar onscherp, diepte en een verhaal De derde mist scherpte waar de scherpte hoort te zijn bij dergelijke opname, en van die witte bollekes wordt ik gewoon zenuwachtig (ni op letten, alles gaat goed)
Comment