Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hm, een moeilijke om te beoordelen...
Ik vind dat het vuur er precies iets te artificieel uitziet. Net of het is er op geschilderd...
Ik weet ook niet of de die opvliegende gensters iets bij brengen aan de foto. Misschien was een kortere sluitertijd beter geweest, de lichtstrepen zijn me wat te lang...
De opbouw van het beeld vind ik dan wel weer goed en ik zou zo mijn handen dichter bij het scherm brengen om ze te warmen.
Enfin, wat tegenstrijdige gevoelens bij deze foto dus...
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
goh raymond...
ik begrijp wel wat mysti zegt.
zeker de voorste houtblok in het vuur is er precies bijgeshopt.
deze foto straalt echter wel warmte uit en je krijgt er op slag zin van om de haard aan te doen dus in da opzicht is de foto dubbel en dik geslaagd
groetjes
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
goh raymond...
ik begrijp wel wat mysti zegt.
zeker de voorste houtblok in het vuur is er precies bijgeshopt.
deze foto straalt echter wel warmte uit en je krijgt er op slag zin van om de haard aan te doen dus in da opzicht is de foto dubbel en dik geslaagd
groetjes
Deze foto moet geen prijzen halen hoor. Gerust je mening zeggen daar is niks mis mee
Heb ondertussen het origineel er bij gezet dan merk je de veranderingen.
Al zeker bedankt om langs te komen zo ook voor Mysti
Ik vind persoonlijk het origineel beter
Net als mysti denk ik dat je misschien een iets te lange sluitertijd hebt genomen.
De gensters zijn eruit als krassen op de foto
Die F boven het vuur vind ik heel mooi. De rest vult mijn bezoedeld brein vult zelf wel aan
en ik kom met de handen in mijn zakken naast je staan om te genieten. De rest...
Comment