Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verweerde kunst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verweerde kunst

Ze zitten er al verschillende jaren en ik vind het mooi dat de natuur er zijn gang
    mee gaat. Enkel jammer van dat modern tuinlampje ernaast natuurlijk.

Alle reacties zijn welkom...

Re: Verweerde kunst

De eerste vind ik wel mooi. Ze lijken zich aan te passen aan hun omgeving. Tegen de tijd
    dat ze helemaal vergaan zijn, zijn het struikjes geworden. Dat is niet alleen met mensen
    zo, maar een beetje met alles.

Comment

Foto 2 vind ik geslaagd omdat ik er een verhaal in zie,Het verhaal begint met de tekst van Doudeke en gaat verder in foto 2,
      De achterste zit er een beetje bedroefd bij omdat hij weet wat zijn noodlot is, terwijl de voorste, met zijn hoofd een beetje gedraaid, hem wat troostende woorden toespreekt,
      Maar bij iedere groep is er wel één die zich niet laat doen en dat is duidelijk die van de derde foto,
      Is er licht in de tunnel voor deze groep,
      Natuurlijk, zie maar dat lampje in foto 1, zodat dit ook zijn functie heeft in het verhaal.

Knettergek. Ja but how cares
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Foto 2 vind ik de beste

@Ronny: je bent niet knettergek hoor, ik vind uw verhaal erg passend
        Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Leuke fotos. Het standpunt in foto 2 vind ik het beste.Ik vind het alleen jammer dat je in foto 2 de eerste figuur niet mee hebt. Nu staat er slechts een delen op de foto wat storend werkt.

Comment

Hele leuke foto's en een schitterend verhaal dat Robby er bij heeft bedacht!
            Dat lampje had je wel even kunnen wegdoen denk ik vermits het mij zo'n zonne-energie-dingetje is en dus niet bedraad is...
            Mijn voorkeur gaat naar nummer 3 overigens...
            Stel je kritieken niet te scherp...
            Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

haha zalige reeks.
              voor mij geen voorkeur. voor mij vormen alle drie de foto's tesamen één geheel
              mooi gedaan
              een pessimist is een optimist met ervaring.
              Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
              Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Bij één vertrekkend en Doudeke heeft het verhaal van de kunst in de kunst al verteld. Lampje wel weg hoor. De tweede zou de sterkste geweest zijn indien de voorste mee in beeld werd gebracht van scherp naar onscherp, diepte en een verhaal De derde mist scherpte waar de scherpte hoort te zijn bij dergelijke opname, en van die witte bollekes wordt ik gewoon zenuwachtig (ni op letten, alles gaat goed)
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

voor mij 1 en 2. de derde vind ik niet mooi die bolletjes storen mij ook. inderdaad teken van vergankelijkheid, die toch heel mooi weergegeven is

grt. Ria

Comment

Working...
                  X