Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Zeker niet slecht maar denk dat de kaders wat ruimer mogen. Bij Evelyne de rechterschouder en bij zijn kin en hoofd.
Mooie scherpte op de ogen, bril staat er ook goed op, zonder reflecties wat niet makkelijk is .
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Zeker niet slecht maar denk dat de kaders wat ruimer mogen. Bij Evelyne de rechterschouder en bij zijn kin en hoofd.
Mooie scherpte op de ogen, bril staat er ook goed op, zonder reflecties wat niet makkelijk is .
grtjs
Ik neem je opmerkingen zeker mee over de kadrage!
Het zit er nu wel ingeprent over de scherpte op de ogen, die lichtjes zoeken in mensen hun ogen vind ik wel superleuk om te doen. Je zien dan pas hoe mooi ogen kunnen zijn!
ik zou niet te veel met je kaders rommelen, het gaat toch om de ogen als ik het goed begrijp? daar trek je nu wel alle aandacht naar. daarnaast mooie portretten? het ook een kunst om als fotograaf de kijker het beeld in te zuigen ( weet ff geen ander woord). wat ik bedoel is dat je als fotograaf bijna iedereen fotogeniek kunt maken. daar heb je geen modellen voor nodig en dat is jou prima gelukt.
oh, en ik vind de kleuren van het eerste ( duh) erg mooi.
twee keer zeer goed
kadrage, belichting, pose, mimiek van de modellen : super
Tini, ben je je ervan bewust dat je portretten de beginnershoek overstijgen?
Dank je wel voor je reactie, elke keer weer!
Ik voel me hier veilig en ik ben absoluut nog niet goed genoeg om in een ander onderdeel te gaan posten. Toch bedankt
Dank je wel voor je reactie, elke keer weer!
Ik voel me hier veilig en ik ben absoluut nog niet goed genoeg om in een ander onderdeel te gaan posten. Toch bedankt
dat zeg je zelf. vind het nog steeds, vooral de eerste, erg goed wees niet bang voor wat scherpere kritiek de rest hier kletst ook maar wat laat je niet gek maken dat gaat alleen maar ten koste van de integriteit en gevoeligheid van je foto's. maar goed als je dat niet wilt of vindt respecteer ik dat ook wel. ik ben wel benieuwd naar wat je plaats als je jezelf wel goed genoeg vindt. nu ja, genoeg pluimen laat maar wat meer zien... en dan bepalen wij, ik bedoel de rest van het forum die denkt dat ze zo briljant zijn wel of je goed genoeg bent, cynisch...
Last edited by armando113; 3 november 2010, 10:37.
Hier doe ik mijn hoed voor af.
De rest is al gezegd, maar ik vind het de moeite om het te bevestigen.
Ik kan met veel respect naar modellen-fotografie kijken, maar dit soort portretten heeft voor mij toch iets extra. (En nu maar hopen dat ik niet de helft van 't forum op mijn kop krijg) Dit hoort in een andere categorie thuis, maar wat mij betreft mag het daar meteen hoog geklasseerd worden. Doe zeker zo voort!
Luc
Armando, ik ben niet bang voor scherpe kritiek, integendeel! Maar het feit is dat ik echt een beginner ben Ik werk sinds 2 maand met een reflex, dat dan op de koop toe nog niet van mij is en ben in september ook maar meteen gestart met avondschool. Ik weet nog niet eens hoe ik mijn witbalans moet instellen, dus vind ik mij zelf absoluut nog een beginner. Soms zelfs een klungel als ik aan het vechten ben met mijn statief
Beetje bij beetje, ik wil vooral heel kritisch zijn voor mezelf en streng. Dat geeft mij net voldoening als dan toch uiteindelijk gelukt is.
Foto 2:
Foto 1 vind ik iets heel erg statig en zelfs wat hautain hebben. Ik weet niet of dat de bedoeling was. Ook deze is zeer zeker geslaagd! Zo scherp zeg...
Greetz
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Armando, ik ben niet bang voor scherpe kritiek, integendeel! Maar het feit is dat ik echt een beginner ben Ik werk sinds 2 maand met een reflex, dat dan op de koop toe nog niet van mij is en ben in september ook maar meteen gestart met avondschool. Ik weet nog niet eens hoe ik mijn witbalans moet instellen, dus vind ik mij zelf absoluut nog een beginner. Soms zelfs een klungel als ik aan het vechten ben met mijn statief
Beetje bij beetje, ik wil vooral heel kritisch zijn voor mezelf en streng. Dat geeft mij net voldoening als dan toch uiteindelijk gelukt is.
Je doet het prima, Tini. Zelf al loop je al een jaar met een DSLR rond. Ik zie wel dat je
kritisch bent voor jezelf, en zoekende bent, maar zeker ook dat je talent hebt. Doe dus
rustig verder hoe je bezig bent.
De eerste vind ik geweldig.
Direct al maar ik heb toch een paar dagen gewacht om het te zeggen.
Deze blijft goed. Wilde dat ik zelf zo'n portret had gemaakt.
Comment