Een nonchalanter fototje tussen al de "serieuze" van het gehuwd koppel. Meningen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
huwelijk
Collapse
X
-
huwelijk
Een nonchalanter fototje tussen al de "serieuze" van het gehuwd koppel. Meningen?Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600Labels: Geen
-
-
Re: huwelijk
In de Beginnershoek mag je per kalenderdag slechts 1 foto-onderwerp (topic) starten, met maximaal 3 foto’s per nieuw topic.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtIn de Beginnershoek mag je per kalenderdag slechts 1 foto-onderwerp (topic) starten, met maximaal 3 foto’s per nieuw topic.
grt,bouk.Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600
Comment
-
Ik denk dat de foto beter gaat zijn volledig zwart/wit of in kleur.
Voor één of andere reden heb ik de indruk dat de mensen erop geplakt zijn.
Post anders de orginele ook eens.Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
website: http://www.hung.be
facebook - Instagram
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
Comment
-
een 3/4 crop vanuit de linkerhoek zal de foto sterker maken; de kleur van de tank leidt af.Sony en Olympus
Fotoseries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtBen net zo min liefhebber van een stukje kleur in een zwart wit prent. Trekt onnodig de
aandacht en doet nogal kitscherig aan. Indien het dan toch moet, dan liever het bruids-
boeketje dan die tank.
Comment
-
eigelijk vraagske over de persoon op de moto (man).
Ken je die personelijk? Noemt die gast niet met zijn achternaam "Kindt"?
Hij komt mij echt bekend voorNikon D3000,een paar lensjes en een SB-900, but wants more....MORE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MD fotografie Bekijk berichteigelijk vraagske over de persoon op de moto (man).
Ken je die personelijk? Noemt die gast niet met zijn achternaam "Kindt"?
Hij komt mij echt bekend voorNikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk berichtIk denk dat de foto beter gaat zijn volledig zwart/wit of in kleur.
Post anders de orginele ook eens.
Voilà, de originele. Ik ben nog prille beginner met pse.Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600
Comment
-
Jij bent getrouwd met je motor en het meisje is je bagage! laat het meisje jou respecteren na de bike in photoshop!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door digitalidiot Bekijk berichtJij bent getrouwd met je motor en het meisje is je bagage! laat het meisje jou respecteren na de bike in photoshop!!Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600
Comment
-
Roger,
Mag ik het anders formuleren ?
De techniek die je toepaste in jouw eerste foto is goed.
De controverse hier gaat over het onderwerp die jouw foto schijnt weer te geven.
Voor de ene valt de motor te fel op en de andere vindt dat de jonge vrouw naar de
achtergrond wordt verwezen.
Ik weet niet wat je dacht maar het lijkt erop dat je alles in één keer wilde he
Als het hier om een pas getrouwd koppel gaat dan had ik die motor gewoon weg
gelaten of minder opvallend in beeld gebracht.
De motor heeft eigenlijk ook geen belang he Roger.
Maar ok, dat is zoals ik denk.
Je had het koppel ook kunnen positioneren bij & tegen de motor in een creatieve (?)
houding zodat het getrouwd koppel onderwerp bleef.
Comment
Comment