Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

huwelijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: huwelijk

Oorspronkelijk geplaatst door digitalidiot Bekijk bericht
    Jij bent getrouwd met je motor en het meisje is je bagage! laat het meisje jou respecteren na de bike in photoshop!!
    Dit snap ik ook niet.

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Roger,

Mag ik het anders formuleren ?

De techniek die je toepaste in jouw eerste foto is goed.

De controverse hier gaat over het onderwerp die jouw foto schijnt weer te geven.
    Voor de ene valt de motor te fel op en de andere vindt dat de jonge vrouw naar de
    achtergrond wordt verwezen.

Ik weet niet wat je dacht maar het lijkt erop dat je alles in één keer wilde he

Als het hier om een pas getrouwd koppel gaat dan had ik die motor gewoon weg
    gelaten of minder opvallend in beeld gebracht.
    De motor heeft eigenlijk ook geen belang he Roger.
    Maar ok, dat is zoals ik denk.
    Je had het koppel ook kunnen positioneren bij & tegen de motor in een creatieve (?)
    houding zodat het getrouwd koppel onderwerp bleef.
    Dit wel.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Roger,

Mag ik het anders formuleren ?

De techniek die je toepaste in jouw eerste foto is goed.

De controverse hier gaat over het onderwerp die jouw foto schijnt weer te geven.
      Voor de ene valt de motor te fel op en de andere vindt dat de jonge vrouw naar de
      achtergrond wordt verwezen.

Ik weet niet wat je dacht maar het lijkt erop dat je alles in één keer wilde he

Als het hier om een pas getrouwd koppel gaat dan had ik die motor gewoon weg
      gelaten of minder opvallend in beeld gebracht.
      De motor heeft eigenlijk ook geen belang he Roger.
      Maar ok, dat is zoals ik denk.
      Je had het koppel ook kunnen positioneren bij & tegen de motor in een creatieve (?)
      houding zodat het getrouwd koppel onderwerp bleef.
      Yep, ok, het was de keuze van de trouwer, die speciaal zijn motor gebracht had, om enkele foto's ermee te nemen. In het totaal van alle foto's van die dag is deze wel aanvaardbaar, als enige dat ik hier toon, zijn uw opmerkingen i.d.d. terecht, moest i.d.d. Kimberly meer in beeld gebracht hebben, want tenslotte is het het mooiste van de drie onderwerpen
      Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chef roger Bekijk bericht
        Yep, ok, het was de keuze van de trouwer, die speciaal zijn motor gebracht had, om enkele foto's ermee te nemen. In het totaal van alle foto's van die dag is deze wel aanvaardbaar, als enige dat ik hier toon, zijn uw opmerkingen i.d.d. terecht, moest i.d.d. Kimberly meer in beeld gebracht hebben, want tenslotte is het het mooiste van de drie onderwerpen
        Aaaah, kijk dat maakt al meteen de zaken wat duidelijker Roger.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chef roger Bekijk bericht
          i.d.d. Irven Kindt en Kimberly Garcia, dat is mijn peetdochter, en het feest was in ons restaurant.
          Dacht het wel zo een gezicht vergeet je nooit.

Woonden in dezelfde wijk als kids en liepen samen school.
          Als je hem nog eens moest zien, moet je hem de groeten doen van " Loovi uit de wijk"

Normaal zal da wel belleke doen rinkelen bij hem en als ge zijn broer Sven ook moest zien voor hem hetzelfde.

groetjes
          Nikon D3000,een paar lensjes en een SB-900, but wants more....MORE

Comment

Working...
          X