Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitkijktoren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Uitkijktoren

Hallo,
    Ook ik ben hier nieuw, en ben eens benieuwd naar de mening van de ervaren rotten op dit forum.
    Heb sinds vorige week een Nikon D3000 18-55 VR Kit en dit is mijn eerste poging die ik aan jullie openbaar durf te maken ;-)

Uploaded with ImageShack.us
    foto gemaakt in de auto-mode : 1/250 F8 ISO100 18mm

Re: Uitkijktoren

Ik vind de compositie heel mooi. Maar de foto is zwaar onderbelicht en heeft veel te weinig contrast. Dit moet gemakkelijk te fixen zijn in PS of zo.

Comment

Plaatst ook de foto op het voor dit fotum aanbevolen max. aantal pix zijnde 900 px aan de langste zijde, kijkt gemakkelijker.
      Groeten
      Renée

Comment

@mvandenb : thx voor uw reactie, ben nog niet in het bezit van photoshop, maar heb wel wat zitten spelen met de belichting en contrast in iPhoto, door gebrek aan ervaring is dit precies niet zo goed uitgedraaid, al doende leert men zeker? ;-)
        nog tips hoe ik deze foto 'first time right' kan nemen, zonder nabewerking dus?

@Neirynck Renée : ok, will do

Comment

Verdienstelijke poging, maar het licht lijkt inderdaad totaal fout te zitten, en ook de compositie is niet echt optimaal uitgemeten. Bij zo'n foto's moet het midden perfect zijn, als je wil dat ze heel sterk zijn, en goed overkomen. Hier loopt het nog een tikkeltje naar rechts.

Mvg
          Chris

Comment

Working...
          X