Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ziekenhuis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ziekenhuis

Hallo allemaal.
    Heb me na een aantal dagen hier rondgekeken te hebben -de stap gezet- en me aangemeld.
    Ook op het Nikon forum heb ik me aangemeld, op zoek naar opbouwende kritiek en feedback.
    Ik kom hier om te leren en mezelf te verbeteren, dus schiet alles maar op me af . Dit is mijn 3e reeks foto's; ik maak gebruik van een Nikon D3000 met een 18-70mm objectief. Onderstaande foto's zijn geschoten in een leegstaand ziekenhuis in België. Alvast bedankt!

De gehele serie is te bekijken op http://www.flickr.com/bbogus
    Last edited by bbogus; 19 augustus 2010, 12:55.

Re: Ziekenhuis

volgens mij ben jij geen beginner.
    drie verzorgde composities en mooi belicht.

Comment

Naar mijn bescheiden mening vind ik ze mooi, mooie kleuren alleszinds!! Enige nabewerking gekregen?

De foto's komen wel wat klein over, misschien gebruik maken van de toegelaten 900px

(Welk ziekenhuis is dit precies?)
      Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

Comment

Ja dat hebben ze, met Photoshop CS5. Naar mijn eigen mening bewerk ik te veel na en gebruik ik te veel foefjes om de foto's er mooier uit te laten komen, maargoed, dat is oefenen met de instellingen van de camera neem ik aan. Ik heb vooral de donkere gebieden en schaduwen wat meer naar voor laten komen en de kleuren wat intenser laten aandoen. Als je van plan bent een bezoekje te brengen stuur me dan even een persoonlijk berichtje, dan slingert het adres ook niet zomaar rond.. Bedankt voor de reacties tot dusver !!

Comment

Dit zijn inderdaad toch meer dan verdienstelijke pogingen.
          Mooie fotografie

greetz
          Cheeta
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

Comment

Ziet er inderdaad héél voortreffelijk uit!

Ook een niet alledaags onderwerp...

Comment

Met zulke mooie foto's zou ik toch van het maximum 900px aan de langste zijde gebruik maken, nu komen ze nogal klein over om te bekijken.
              Groeten
              Renée

Comment

Bedankt voor de reacties tot dusver, erg leuk, had het niet verwacht.
                Toch ben ik op zoek naar opbouwende kritiek, op het Nikon forum is al het e.e.a. aangemerkt op mijn composities en dat is iets wat ik zeker zal meenemen bij mijn volgende serie. Ik kan me voorstellen dat er daarnaast nog genoeg dingen zijn die ik verkeerd doe maar zelf gewoon niet zie als leek..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bbogus Bekijk bericht
                  Toch ben ik op zoek naar opbouwende kritiek, op het Nikon forum is al het e.e.a. aangemerkt op mijn composities en dat is iets wat ik zeker zal meenemen bij mijn volgende serie. Ik kan me voorstellen dat er daarnaast nog genoeg dingen zijn die ik verkeerd doe maar zelf gewoon niet zie als leek..
                  Opbouwende kritiek. Niet alles moet zo nodig beter. Ik vind de composities goed, mooi
                  gebruik gemaakt van het aanwezige licht en goed de sfeer weergegeven. Daarbovenop
                  laat je voor de kijker de nodige ruimte om zelf in te vullen.

Comment

Kan ook niet zo snel kritiek leveren op de composities...heel misschien had de derde net een tikkeltje meer ruimte rechts mogen hebben...maar misschien ook niet :P

Ben ook jaloers op al die leegstaande gebouwn bij jullie. Dit ga je in Nederland dus echt niet vinden he...
                    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Ik kom zelf uit Nederland, moet wel zeggen dat ik aardig dicht bij de grens woon. Je moet er af en toe een stukje voor rijden en een dag voor uittrekken om dit soort locaties te bezoeken, maar dat hoort erbij en maakt het juist leuk.

Comment

Knappe foto's! Vooral de derde, erg luguber sfeertje heb je weten op te wekken...
                        Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

prachtig!
                          ik ben een urbexliefhebber en ziekenhuizen roepen toch altijd net dat ietsje meer vragen bij me op
                          je weet nooit wie er allemaal geweest is en wat er gebeurt is
                          fantastisch!!

Comment

Erg bedankt -nogmaals- voor alle reacties. Ik vertrek binnenkort voor 10 dagen naar Schotland dus kan niet wachten om de mooiste uit de opkomende serie te halen en te kijken wat jullie er van vinden.

Comment

Working...
                            X