Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Verdienstelijke poging
Ik zou het zelf niet beter kunnen denk ik.
Knap model. Kleur, scherpte, pose, vind ik allemaal wel goed.
Belichting is goed. Behalve haar "haar", wat overbelicht, maar als je in de felle zon staat en je hebt geen flitsset, valt daar niet veel aan te doen vrees ik.
Alleen qua standpunt, zou ik ofwel van iets hoger de foto genomen hebben, of model een trapje lager, zodat die rand van de beton achter haar niet net achter haar hoofd loopt... Nu leidt dat de aandacht wat af.
Mag ik zo nieuwsgierig zijn te vragen waar deze shoot was ? Lijkt me een bunkercomplex of zo ?
udp: het groene plantje onderaan had ik er ook proberen uitkrijgen
Verdienstelijke poging
Belichting is goed. Behalve haar "haar", wat overbelicht, maar als je in de felle zon staat en je hebt geen flitsset, valt daar niet veel aan te doen vrees ik.
Alleen qua standpunt, zou ik ofwel van iets hoger de foto genomen hebben, of model een trapje lager, zodat die rand van de beton achter haar niet net achter haar hoofd loopt... Nu leidt dat de aandacht wat af.
Mag ik zo nieuwsgierig zijn te vragen waar deze shoot was ? Lijkt me een bunkercomplex of zo ?
mvg,
Hiawatha
volg m'n voorganger..ook is het altijd mooier dat je de ruimte laat in de richting waar je model naar kijkt.
m.a.w. je model meer naar links hier
Verdienstelijke poging
mvg,
Hiawatha
Dank je voor jullie reactie, je moet weten dat dit genomen is bij vrij fel zonlicht wel na 18u maar toch. De foto is ook niet ge-shopt, komt zo van de camera zoals al mijn foto's eigelijk, vandaar da groene plantje. Is alleen door Bd Sizer geweest, wat volgens mijn bescheiden mening geen verbetering is voor de foto.
De lokatie is, De blauwe Kei in Lommel.
Kijkrichting zou ik zo houden. Anders komt het gelaat misschien in de zon, met uitgebrande vlekken of harde schaduwen in het gelaat...
plantje onderaan : kon je ook zien door je zoeker, en had je daar misschien al kunnen "verwijderen" of omzeilen
Ik tracht ook altijd de foto zoals ik hem wil uit het toestel te halen, en niet in photoshop dingen te moeten verwijderen...
Comment