Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
grashopper
Collapse
X
-
grashopper
ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef, dat geeft niet, want iedereen kent mij daar....
www.festeyn.beLabels: Geen
-
-
ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef, dat geeft niet, want iedereen kent mij daar....
www.festeyn.be
Comment
-
Re: grashopper
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtStijn veel sterker zo..
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
www.festeyn.be
Comment
-
Knappe foto's , zeker na de bewerking komen ze veel beter uit!Groetjes Marieke
Canon EOS 50 D met Sigma DC 18-200mm f/3.5-6.3 OS Canon
- Compact Camera Olympus U850SW
Comment
-
iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.
Comment
-
weet niet of dit de jiste handelswijze is, maar bij elements 4 klik verbeteren, dan "kleur aanpassen", en selecteer daar "kleurtoon/verzadiging aanpassen". vervolgens heb ik het balkje "verzadiging" een beetje naar rechts gezet. ongetwijfeld zullen vele goede zielen hier, dit beamen, of de "goede" werkwijze kunnen doorgeven...(dan weet ik dat ook weer, hehe!)
(mijn serre is op dit moment door storm geteisterd, ze ligt om, en wellicht zijn alle plantjes naar de vaantjes....en kan er er door het noodweer niet naar toe...)
www.festeyn.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door limbekka Bekijk berichtweet niet of dit de jiste handelswijze is, maar bij elements 4 klik verbeteren, dan "kleur aanpassen", en selecteer daar "kleurtoon/verzadiging aanpassen". vervolgens heb ik het balkje "verzadiging" een beetje naar rechts gezet. ongetwijfeld zullen vele goede zielen hier, dit beamen, of de "goede" werkwijze kunnen doorgeven...(dan weet ik dat ook weer, hehe!)
(mijn serre is op dit moment door storm geteisterd, ze ligt om, en wellicht zijn alle plantjes naar de vaantjes....en kan er er door het noodweer niet naar toe...)
Off topic..Volgende week vliegveld?
Geef uw data nog eens door van uw optredens?
Comment
Comment