Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
toch denk ik, dat de urban fotografen een ook een beetje kicken op de situatie ter plaatsen, en "daarbij" hun plaatjes schieten.
kan me het wel voorstellen, heb het zelfde met de Polder en wolken.
grt,bouk.
Het is waarschijnlijk dat kicken hé, ik heb het ook als ik ergens foto's neem waar fotograferen niet toegelaten is (ik breng mezelf noch anderen in een gevaarlijke situatie), maar ik begeef me nooit op 'verboden toegang' terreinen. Dat is weer wat anders. Verboden toegang heeft altijd zijn reden, ik heb 35 jaar ervaring in de bouwsector, en velen beseffen niet welke gevaren er boven hun hoofd, of onder hun voeten schuilen op verlaten, op bouwvallige en verlaten sites.
Ik kan maar één raad geven, ga er nooit alleen naar toe !!! Geen enkele foto is een mensenleven waard.
Maar laat het ons maar over fotografie zelf houden.
Het spreekwoord blijft altijd : EIGEN SCHULD DIKKE BULT (of erger )
Comment