Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Seaking

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Seaking

Als je aan de kust woont, dan kun je er niet naast kijken.
    Soms zijn ze traag, en laag !

exif: http://erikgodderis.smugmug.com/phot...ImageKey=vG9HG
    Nikon D7200 / 105mm f/2.8G AF-S VR Micro // Nikon AF-S Nikkor 200-500mm // Nikon AF-S DX Nikkor 16-80mm F2.8-4E ED VR //AF-S 10-24mm f/3.5-4.5 DX G ED//SB900 //
    http://fotoalbum.godderis.be

Re: Seaking

Kleur, licht, scherpte en sluitertijd (er zit nog beweging in de rotorbladen) zitten goed.
    Compositie vin'k ook niet slecht, al zit hij wat krap in 't kader.

Mvg

Chris

Comment

Ik volg FestinaLente. Meer ruimte aan alle kanten zou wellicht beter geweest zijn.
      www.elwee.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brocot Bekijk bericht
        Als je aan de kust woont, dan kun je er niet naast kijken.
        Maar niet voor lang meer

Nogal krap gekaderd.
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Wel ik ga hier eens niet volgen: ik vind deze compo wel goed!
          Er komt wat meer spanning, dreiging uit, meer ruimte zou die spanning doen verdwijnen en hou je een gewone foto over.

Comment

nu zie je nog iemand in de cockpit zitten of hoe ze dat ook bij een helikopter noemen. Als hij er volledig zou opgestaan hebben waarschijnlijk niet meer.
            Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Wel ik ben een vliegtuigliefhebber en ik ben het ook niet altijd eens met het feit dat 'alles er moet opstaan' en dat men ruimer moet kadreren. De Seaking komt hier 'zwaar en vervaarlijk' over. En dat is hij ook, een zwaar ding...en inderdaad niet voor heel lang meer. Kijk maar eens naar Devid's album met het spektakulair shot van de MI 24 hind s. Een close up kan heel leuk overkomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zicolas Bekijk bericht
                Wel ik ga hier eens niet volgen: ik vind deze compo wel goed!
                Er komt wat meer spanning, dreiging uit, meer ruimte zou die spanning doen verdwijnen en hou je een gewone foto over.
                Volg deze mening, is niet altijd zo dat alles netjes int kadertje moet staan...
                Knap !
                AmaZony

Comment

vind het plaatsing ook goed ze komt de foto ingevlogen, mooie details en zeer goed .

meer moet het soms niet zijn.

ben ook van de mening meer ruimte een gewone, alledaagse, saaie foto gaat geven.
                  nikon stuff

Comment

Deze foto geeft actie weer en dat vind ik goed, lekker scherp in beeld. Heb hem meermaals in beeld proberen te brengen toen ik op vakantie was in Oostende maar lukte nooit zo goed. Knappe prestatie !!

Comment

sommigen vinden het te krap gekadreerd, maar in dit geval beklemtoont de foto de 'dreigende' Seaking...
                      into minimal techno

Comment

Je kunt er niet naast kijken en traag en laag, dit brengt je foto uitstekend over. Misschien
                        geen klassieke compositie, maar wel een goede

Comment

Working...
                        X