Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
bedankt voor de comments. Ja , vooral bij de tweede is het te duidelijk 50-50. Ik dacht dat het landschap met meer lucht gewoon niet genoeg zou aanspreken, maar toch proberen volgende keer. Bij nummer 1 vond ik de kleur van de dorre naalden mooi vandaar dat ik veel van dat deel meenam. Compositie bij eenvoudige landschappen is nog niet zo makkelijk vind ik
Bedankt om te kijken!
Hele fijne foto's om naar te kijken
Mooie kleuren, goede scherpte en verzorgde foto's!
Foto nr 1 en 2 zullen idd sterker zijn als je een stuk van het land cropt. Bij de derde hoort de 50/50 compo, vanwege de reflecties. Goed gezien!
Graag meer van dit soort mooie foto's
ik vind de eerste het mooist ! tenminste als je hem cropt tot vanaf waar het riet begint.
Nu overheerst de 'rood-bruine kleur' teveel, je kijkt meer naar dat ipv naar de diepte, na de crop zal dit mooi in evenwicht zijn, denk ik...
3 kan ik ook wel smaken, 2 is eentje die me weinig zegt/verteld...
De eerste heeft mooie kleuren en ik vind hem zelfs sfeervol, maar de foto was inderdaad
nog een stuk sterker geweest indien je er vanonder een stukje had afgedaan. Foto twee
zegt me niet zo veel, is me te rechttoe-rechtaan. De derde is een mooi, sfeervol plaatje
Comment