Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ochtendfoto Kleine Neet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ochtendfoto Kleine Neet

Forum voor het tonen van uw éérste foto's of leuke snapshots welke je niet direct ter beoordeling wil aanbieden
    Ik dacht dat dit eigenlijk de bedoeling was of ben ik er weer naast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door veron Bekijk bericht
      ik ben weeral te snel geweest 2 dezelfde foto's ,

bedankt voor de reactie , ik ben nieuw en geen ervaring , heb nog maar juist een fototoestel gekocht
      Geen ervaring
      Man jij bent met de helm geboren.
      Benieuwd naar je volgende postings als wat meer ervaring (sic) hebt opgedaan.

Henri
      lidnummer: BD0435BE

Comment

Ik herhaal , ik ben beginner (anders zat ik niet in de beginnershoek) ik hoef geen lovende woorden zeker niet, kritiek zelfs graag , maar ik mag daar precies niet op reageren niettengenstaande mijn reactie misschien niet de juiste is , dit lijkt meer op geblaf , ik ga naar de 66 en heb geen schrik van honden meer (vroeger wel), blaf maar verder .
        Alles wat er voor mijn post staat is ook allemaal waar. 't Is een goeie compo, de foto heeft sfeer enz...
        Maar ik meen dat je deze compo, weliswaar rechtgezet, ook met één belichting kan maken, en ik ben er zeker van dat hij niet slechter gaat zijn. Uw zon gaat even uitgebrand zijn, uw eendjes gaan scherp zijn, de foto gaat scherp zijn en er gaat meer contrast inzitten, wat het geheel natuurlijker laat ogen. Bovendien gaan de kleuren echter zijn.

Nu is er niets mis mee dat jij deze foto goed vindt en anderen ook, maar vraag me niet om iets goed te vinden dat ik niet goed vind.

Mvg

Chris

Comment

Mag ik hierop iets antwoorden , ik ken weinig hdr foto's die werkelijk scherp zijn , HDR IS ER ALTIJD OVER
          Excuse me?

Ik gebruik altijd HDR's en ik ben hier zeker niet mee akkoord..Neem eens een kijkje zou ik zeggen..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
          X