Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ochtendfoto Kleine Neet
Collapse
X
-
-
Re: ochtendfoto Kleine Neet
Intrigerende en heel mooie foto. Spijtig dat de boom waar de zon door schijnt er niet volledig op staat. Maar echt, de eenden, de weerspiegeling in het water, de zonnestralen, het zonlicht op de bladeren...Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
Comment
-
-
mooie sfeerfoto zeg...
zal vast niet eenvoudig geweest zijn met dat tegenlicht...
Heb je achteraf veel moeten bijwerken???Last edited by kapitein nemo; 18 november 2009, 07:56.The light at the end of the tunnel is the light of the oncoming train...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Buckie Bekijk berichtSpijtig dat de boom waar de zon door schijnt er niet volledig op staat.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik ben beginner en inderdaad de boom had er volledig moeten opstaan , ik had dit zelfs niet opgemerkt , dus het kan nog altijd beter , bedank aan de mensen die me op zoiets wijzen
Wat betreft de fotobewerking , dit is een foto in hdr (3 belichtingen hieromtrent het speciaal effect ,
Veron
Comment
-
-
Ik vind hem er dus dik over, en vind er weinig aan. Het is bovendien een foto die geen bewerking nodig heeft, als hij juist gemaakt is. De kleuren moeten voor de sfeer zorgen, en doen dat wel gedeeltelijk, maar ik zie bijna niets scherp. Probeer ook de spiegelingen recht onder elkaar te zetten, zodat het spiegelingen zijn.
Volgende keer beter, wat mij betreft, en probeer eens met één foto, voordat je van alle dingen gaat doen, die meestal een foto niet beter maken...
Mvg
Chris
Comment
-
Mag ik hierop iets antwoorden , ik ken weinig hdr foto's die werkelijk scherp zijn , HDR IS ER ALTIJD OVER , het gaat hier eigenlijk om de sfeer en niet om de kwaliteit , dit was mijn bedoeling , wat de spiegelingen betreft staan deze wel degelijk zoals ze moeten zijn ( de kleine Neet is stromend ) ik zou wel eens een foto willen zien die dezelfde effecten weergeven met 1 foto , graag voorbeeld aub.
Natuurlijk aanvaard ik uw opmerkingen , meningen moeten verschillen , anders is er geen forum nodig
veron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door veron Bekijk berichtMag ik hierop iets antwoorden , ik ken weinig hdr foto's die werkelijk scherp zijn , HDR IS ER ALTIJD OVER , het gaat hier eigenlijk om de sfeer en niet om de kwaliteit , dit was mijn bedoeling , wat de spiegelingen betreft staan deze wel degelijk zoals ze moeten zijn ( de kleine Neet is stromend ) ik zou wel eens een foto willen zien die dezelfde effecten weergeven met 1 foto , graag voorbeeld aub.
Natuurlijk aanvaard ik uw opmerkingen , meningen moeten verschillen , anders is er geen forum nodig
veron
Wat U ziet en wat ik zie en gezien heb, is duidelijk een verschil.
Ik heb zelf ook HDR's gemaakt die er NIET over zijn.
Ik heb al heel veel HDR's gezien die PERFECT zijn, qua scherpte, qua witbalans, qua belichting. Misschien eens verder kijken dan de beginnershoek op dit forum.
Een foto die gemaakt is in één foto die net hetzelfde is, kan ik u helaas niet tonen, maar ik zeg u dat hier geen HDR nodig was, en dat dit m.i. de opname slechter maakt. Eenden die zwemmen, drie keer fotograferen en dan samenvoegen in één beeld... 't zijn onscherpe stipjes in een scherpere voor en achtergrond, en dan moet dit geheel geloofwaardig zijn. Sorry, voor mij is het het dan helemaal niet meer.
Mijn mening staat hiervoor neergepend, en hier verduidelijkt, en je doet er mee wat je wil.
Wat wou je eigenlijk horen ?
Sorry dat ik commentaar gaf op uw foto.
Sorry, mijn monitor staat scheef en heeft ineens heel veel last van onscherpte
U hebt de perfecte foto gemaakt... PROFICIAT !
Spijtig... ik zit zo niet in elkaar.
Mvg
Chris
Comment
-
Ik herhaal , ik ben beginner (anders zat ik niet in de beginnershoek) ik hoef geen lovende woorden zeker niet, kritiek zelfs graag , maar ik mag daar precies niet op reageren niettengenstaande mijn reactie misschien niet de juiste is , dit lijkt meer op geblaf , ik ga naar de 66 en heb geen schrik van honden meer (vroeger wel), blaf maar verder .
Comment
Comment