Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ochtendfoto Kleine Neet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ochtendfoto Kleine Neet

Last edited by veron; 16 november 2009, 19:43.

Re: ochtendfoto Kleine Neet

foto's misschien even onder elkaar zetten en een spatie tussen laten
    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Prachtig hoor.
      [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

Comment

ik ben weeral te snel geweest 2 dezelfde foto's ,

bedankt voor de reactie , ik ben nieuw en geen ervaring , heb nog maar juist een fototoestel gekocht
        Last edited by veron; 16 november 2009, 19:48.

Comment

is mooi!
          Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210

Comment

Intrigerende en heel mooie foto. Spijtig dat de boom waar de zon door schijnt er niet volledig op staat. Maar echt, de eenden, de weerspiegeling in het water, de zonnestralen, het zonlicht op de bladeren...
            Canon Eos 450D
            Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
            Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

mooie sfeerfoto zeg...
              zal vast niet eenvoudig geweest zijn met dat tegenlicht...
              Heb je achteraf veel moeten bijwerken???
              Last edited by kapitein nemo; 18 november 2009, 07:56.
              The light at the end of the tunnel is the light of the oncoming train...

Comment

Overdone maar wel heerlijk van sfeer en compo..
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buckie Bekijk bericht
                  Spijtig dat de boom waar de zon door schijnt er niet volledig op staat.
                  das inderdaad heeeeel jammer.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel mooie foto, nipte bewerking maar de sfeer is heerlijk.
                    Jammer van het paaltje

Groeten
                    Mipstoo

Comment

Ik ben beginner en inderdaad de boom had er volledig moeten opstaan , ik had dit zelfs niet opgemerkt , dus het kan nog altijd beter , bedank aan de mensen die me op zoiets wijzen
                      Wat betreft de fotobewerking , dit is een foto in hdr (3 belichtingen hieromtrent het speciaal effect ,
                      Veron

Comment

Ik vind hem er dus dik over, en vind er weinig aan. Het is bovendien een foto die geen bewerking nodig heeft, als hij juist gemaakt is. De kleuren moeten voor de sfeer zorgen, en doen dat wel gedeeltelijk, maar ik zie bijna niets scherp. Probeer ook de spiegelingen recht onder elkaar te zetten, zodat het spiegelingen zijn.
                        Volgende keer beter, wat mij betreft, en probeer eens met één foto, voordat je van alle dingen gaat doen, die meestal een foto niet beter maken...

Mvg

Chris

Comment

Mag ik hierop iets antwoorden , ik ken weinig hdr foto's die werkelijk scherp zijn , HDR IS ER ALTIJD OVER , het gaat hier eigenlijk om de sfeer en niet om de kwaliteit , dit was mijn bedoeling , wat de spiegelingen betreft staan deze wel degelijk zoals ze moeten zijn ( de kleine Neet is stromend ) ik zou wel eens een foto willen zien die dezelfde effecten weergeven met 1 foto , graag voorbeeld aub.
                          Natuurlijk aanvaard ik uw opmerkingen , meningen moeten verschillen , anders is er geen forum nodig
                          veron

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door veron Bekijk bericht
                            Mag ik hierop iets antwoorden , ik ken weinig hdr foto's die werkelijk scherp zijn , HDR IS ER ALTIJD OVER , het gaat hier eigenlijk om de sfeer en niet om de kwaliteit , dit was mijn bedoeling , wat de spiegelingen betreft staan deze wel degelijk zoals ze moeten zijn ( de kleine Neet is stromend ) ik zou wel eens een foto willen zien die dezelfde effecten weergeven met 1 foto , graag voorbeeld aub.
                            Natuurlijk aanvaard ik uw opmerkingen , meningen moeten verschillen , anders is er geen forum nodig
                            veron
                            Deze foto staat dus recht ? M.a.w. de spiegeling van de zon hoort naast de zon te staan...
                            Wat U ziet en wat ik zie en gezien heb, is duidelijk een verschil.
                            Ik heb zelf ook HDR's gemaakt die er NIET over zijn.
                            Ik heb al heel veel HDR's gezien die PERFECT zijn, qua scherpte, qua witbalans, qua belichting. Misschien eens verder kijken dan de beginnershoek op dit forum.
                            Een foto die gemaakt is in één foto die net hetzelfde is, kan ik u helaas niet tonen, maar ik zeg u dat hier geen HDR nodig was, en dat dit m.i. de opname slechter maakt. Eenden die zwemmen, drie keer fotograferen en dan samenvoegen in één beeld... 't zijn onscherpe stipjes in een scherpere voor en achtergrond, en dan moet dit geheel geloofwaardig zijn. Sorry, voor mij is het het dan helemaal niet meer.
                            Mijn mening staat hiervoor neergepend, en hier verduidelijkt, en je doet er mee wat je wil.

Wat wou je eigenlijk horen ?
                            Sorry dat ik commentaar gaf op uw foto.
                            Sorry, mijn monitor staat scheef en heeft ineens heel veel last van onscherpte
                            U hebt de perfecte foto gemaakt... PROFICIAT !

Spijtig... ik zit zo niet in elkaar.

Mvg

Chris

Comment

Ik herhaal , ik ben beginner (anders zat ik niet in de beginnershoek) ik hoef geen lovende woorden zeker niet, kritiek zelfs graag , maar ik mag daar precies niet op reageren niettengenstaande mijn reactie misschien niet de juiste is , dit lijkt meer op geblaf , ik ga naar de 66 en heb geen schrik van honden meer (vroeger wel), blaf maar verder .

Comment

Working...
                              X