De koolmijn van Eisden, één van de vele getuigen van het Limburgs mijnverleden. Ik heb eens geprobeerd foto's in tegenlicht te maken. Jullie meningen zijn welkom!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eisden (Maasmechelen) - mijn in tegenlicht
Collapse
X
-
-
Re: Eisden (Maasmechelen) - mijn in tegenlicht
de tweede foto is naar mijn mening schitterend.... wel veel zwart maar zeer mooie compositieThe light at the end of the tunnel is the light of the oncoming train...
-
Ja..
Als het je bedoeling was om de silhouet fotografie te doen dan ben je geslaagd maar als je details wil in voor en achtergrond zou ik Exposure blendings of HDR gebruiken..
Nu vind ik alles een beetje gewoontjes maar dat wil niet zeggen dat het niet goed gedaan is want ik hou van de mijnen..
Comment
-
Bedankt Schoonspikke, was hier idd de bedoeling om silhouetten te doen. 'k Heb nog andere foto's klaar staan van de Eisdense mijn, voor dit weekend ergens denk ik.Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Buckie Bekijk berichtBedankt Schoonspikke, was hier idd de bedoeling om silhouetten te doen. 'k Heb nog andere foto's klaar staan van de Eisdense mijn, voor dit weekend ergens denk ik.
Comment
Comment