Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de vonken vliegen je om de oren!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• de vonken vliegen je om de oren!

Vandaag moest mijn broer wat slijp-laswerkzaamheden verrichten in de tuin en ik dacht, leuk kansje om eens een vonkenregen op de foto te zetten

?
    Last edited by Ricky93; 31 oktober 2009, 18:01.
    Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

Re: de vonken vliegen je om de oren!

foto zegt me eerlijk gezegd niet zoveel, compositie is nogal rommelig.

Comment

Levensgevaarlijk voor uw lens. Gensters vliegen verder dan ze gloeien en branden zich in het glas.
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
        Levensgevaarlijk voor uw lens. Gensters vliegen verder dan ze gloeien en branden zich in het glas.
        Robby BB
        Zou me toch eerlijk gezegd ook niet zo ver riskeren ... met alle mogelijke gevolgen vandien.
        Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
          Robby BB

Daar heb ik ook op gelet, ik heb de foto op 55 mm genomen om het risico te verminderen. vonken kwamen niet bij mij in de buurt, de mogelijk hete restjes bleven voor zover ik zelf kon zien ook wel op afstand maar dat kan ik natuurlijk niet zeker zeggen. maar alles is gewoon goed gegaan
          Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

Comment

Working...
          X