Is heel lang geleden dat ik nog eens een zelfportret heb geplaats.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zelfportret
Collapse
X
-
-
Re: zelfportret
Mooi beeld, weet niet of het stoort, maar de spiegeling of reflectie in je oog.
Zwart/wit steelt steeds meer mijn hart. Goed bezig mooi in beeld gebracht die lonk over je oog.
Dit is mijn volgende opdracht op school en wordt daar niet vrolijk van.
-
Comment
-
leuk gedaan en een goeie omzetting.
maar heb je hem zelf gemaakt, of is het een portret van je zelf! (zie afbeelding in je linkeroog).
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuk gedaan en een goeie omzetting.
maar heb je hem zelf gemaakt, of is het een portret van je zelf! (zie afbeelding in je linkeroog).
grt,bouk.
Comment
-
-
Leuke foto! :-)
Je hebt er ook goed aan gedaan voor de heerlijke scherpte in de ogen vind ik, iets wat ik vroeger al wel eens durfde te vergeten, en waar me meermaals op gewezen is :-)
Knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Killing_With_A_Smile Bekijk berichtheb het zelf gemaakt
greetz
Peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ollander Bekijk berichtwat is je grote geheim van het scherpe oog? als je die foto zelf maakt en toch zo scherp kan stellen op je oog dan heb je toch een truckendoos opengedaan ... toch? of was het een lucky shot?
Dacht ook even dat het een portret genomen was door iemand anders. De weerspiegeling in de ogen lijken immers op 2 armen die een fototoestel vasthouden.
Als dit zelf gedaan is, dan zeer gaaf. Ben heeel erg benieuwd hoe je het doet, want je hebt toch een betrekkelijk kleine scherptediepte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ollander Bekijk berichtcool!! knappe foto! en wat is je grote geheim van het scherpe oog? als je die foto zelf maakt en toch zo scherp kan stellen op je oog dan heb je toch een truckendoos opengedaan ... toch? of was het een lucky shot?
greetz
Peter
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk berichtDit mag in mijn ogen gerust uit de beginnershoek hoor ,
de uitsnede en zeer mooi van toning kortom superplaatje .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Moa Bekijk berichtheel mooi. je oog springt er knal uit!
zet je dan iets om op scherp te stellen of zo?
blijf toch maar niet te lang in beginnershoek.
Comment
Comment