Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Heb ook mijn twijfels of hij zelf gemaakt is. Zie namelijk ook duidelijk 2 armen en een schouder. Komt ook bij dat het oog gewoon griezelig scherp is, wat gewoon vreselijk moeilijk is als je compositie moet gokken.
Kijk eens goed naar de armen! Het is voor mij overduidelijk dat ze deze foto zelf heeft genomen. Daar is geen discussie voor nodig.
Zeer mooie foto, en idd, zalige scherpte in je ogen. Voor zelfportret een zeer geslaagde foto! Kunnen vele nog veel van leren, waaronder ikzelf
Wees niet bang voor meningsverschillen. Zonder wrijving geen glans.
Nikon D90; nikkor 18-200VR; tamron macro 70-300; tokina 12-24; nikkor 50mm 1.8; flits SB900
Scherpte ligt op de juiste plaats (het oog). De beperkte scherptediepte brengt spanning in de opname. Ook zeer goede compositie en omzetting. Het enige minpuntje voor mij is de oneffen reflectie in het oog. Hoe dan ook, een geslaagde opname voor mij
een mooi geslaagd zelfportret
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Kijk eens goed naar de armen! Het is voor mij overduidelijk dat ze deze foto zelf heeft genomen. Daar is geen discussie voor nodig.
Zeer mooie foto, en idd, zalige scherpte in je ogen. Voor zelfportret een zeer geslaagde foto! Kunnen vele nog veel van leren, waaronder ikzelf
Geen discussie voor nodig. Waarom rakel je het dan weer op?????
Het is voor mij overduidelijk dat dat haar armen niet zijn. Maar hoe dan ook, foto is niet onaardig
bedank iedereen
het zijn mijn armen niet en je ziet ook dat er niemand staat.
Ik heb vandaag een nieuwe flits gekocht dus zal misschien nieuwe zelfportret plaatsen
paar dagen geleden een nieuwe flits gekocht en heb dan maar eens uitgetest.
ik wou geen nieuwe onderwerp aanmaken dus plaats ik het hier als het mag.
scherpte vind ik hier niet zo goed maar is gewoon om mijn nieuwe flits te testen
Heel knap gedaan hoor, ik weet niet of je sony dit kan, maar met canon kun je je camera via usb-kabeltje en een progje op je pc je camera bedienen en ook laten focussen. Moet maar es zien of da voor jou ook mogelijk is, dan zul je bij je eigen portret altijd een scherpe foto hebben.
Dit hoort voor mij hier niet thuis hoor, hele knappe plaat hoor meid.
PS, waarom zijn al je vorige foto's niet meer online
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Oorspronkelijk geplaatst door Joeri De GrandeBekijk bericht
Heel knap gedaan hoor, ik weet niet of je sony dit kan, maar met canon kun je je camera via usb-kabeltje en een progje op je pc je camera bedienen en ook laten focussen. Moet maar es zien of da voor jou ook mogelijk is, dan zul je bij je eigen portret altijd een scherpe foto hebben.
Dit hoort voor mij hier niet thuis hoor, hele knappe plaat hoor meid.
PS, waarom zijn al je vorige foto's niet meer online
ja weet het maar ik zal ze terug opzetten en bedank voor je reactie
Comment