Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi beeld, weet niet of het stoort, maar de spiegeling of reflectie in je oog.
Zwart/wit steelt steeds meer mijn hart. Goed bezig mooi in beeld gebracht die lonk over je oog.
Dit is mijn volgende opdracht op school en wordt daar niet vrolijk van.
Leuke foto! :-)
Je hebt er ook goed aan gedaan voor de heerlijke scherpte in de ogen vind ik, iets wat ik vroeger al wel eens durfde te vergeten, en waar me meermaals op gewezen is :-)
Knap!
Oorspronkelijk geplaatst door Killing_With_A_SmileBekijk bericht
heb het zelf gemaakt
cool!! knappe foto! en wat is je grote geheim van het scherpe oog? als je die foto zelf maakt en toch zo scherp kan stellen op je oog dan heb je toch een truckendoos opengedaan ... toch? of was het een lucky shot?
wat is je grote geheim van het scherpe oog? als je die foto zelf maakt en toch zo scherp kan stellen op je oog dan heb je toch een truckendoos opengedaan ... toch? of was het een lucky shot?
Ik ben toch ook heel benieuwd !!
Dacht ook even dat het een portret genomen was door iemand anders. De weerspiegeling in de ogen lijken immers op 2 armen die een fototoestel vasthouden.
Als dit zelf gedaan is, dan zeer gaaf. Ben heeel erg benieuwd hoe je het doet, want je hebt toch een betrekkelijk kleine scherptediepte.
cool!! knappe foto! en wat is je grote geheim van het scherpe oog? als je die foto zelf maakt en toch zo scherp kan stellen op je oog dan heb je toch een truckendoos opengedaan ... toch? of was het een lucky shot?
greetz
Peter
ik maak veel zelfportretten. ik kies mijn beste foto's eruit en let meestal op als het scherp is. ik heb gewoon geluk
Comment