Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind persoonlijk de Prada-add enorm storen tov het mooie en klassieke dakgewelf, de twee passen gewoon niet bij elkaar. Ik weet wél dat antiek en modern heel vaak een complementaire uitwerking kunnen hebben tov elkaar en samen een prachtig geheel kunnen vormen, helaas is dit hier niet het geval.
Hadden de modellen vanop de poster er in het écht gestaan dan was het wel iets geweest denk ik.
Toch een mooie poging!
Greets
Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
Ik vind persoonlijk de Prada-add enorm storen tov het mooie en klassieke dakgewelf, de twee passen gewoon niet bij elkaar. Ik weet wél dat antiek en modern heel vaak een complementaire uitwerking kunnen hebben tov elkaar en samen een prachtig geheel kunnen vormen, helaas is dit hier niet het geval.
Hadden de modellen vanop de poster er in het écht gestaan dan was het wel iets geweest denk ik.
Toch een mooie poging!
Greets
Lena
Misschien komt het niet goed uit op de foto, in het echt maakte het wel indruk. Mede door zijn afmetingen en zijn plaatsing in dat decor. Enfin, meningen kunnen verschillen en dat is maar goed ook denk ik.
Ik vind het wel geslaagd. Maar misschien beter geweest moest de gehele koepel eropgestaan hebben.
Kvind het wel iets hebben, dat contrast tussen dat bord en de koepel.
Misschien is de discussie niet helemaal correct. Er wordt geen commentaar gegeven op de foto, maar enkel op het reclamebord in zijn omgeving.
ik vind het een zeer geslaagde foto. Reclame in het straatbeeld, in gebouwen, het spreekt me erg aan. Ik vraag me af hoe de foto in B&W zou zijn ...
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Ik vind het wel geslaagd. Maar misschien beter geweest moest de gehele koepel eropgestaan hebben.
Kvind het wel iets hebben, dat contrast tussen dat bord en de koepel.
Misschien is de discussie niet helemaal correct. Er wordt geen commentaar gegeven op de foto, maar enkel op het reclamebord in zijn omgeving.
groeten
Tim
Ik heb mij verschillende malen geërgerd aan het feit dat mijn lens niet breed genoeg ging. Ik was mij van het probleem bewust. Daarom ben ik mijn spaarpot aan het vullen voor een volgende lens : AF-S DX NIKKOR 10-24mm f/3.5-4.5G ED
Daarna doe ik nog eens een bezoekje aan Parijs
lol, vind ik een rare opmerking. Het is overduidelijk dat de fotograaf het reclame bord er op wou.
Jammer is hier dus niet op zijn plaats vind ik maar bon
Mijn eerste gedacht toen ik het topic opende was WAAW
Het reclame bord stoort mij totaal niet, in tegendeel zonder het bord was het
waarschijnlijk zo goed niet geweest, door het standpunt lijkt het net uit de foto te springen en
toch eist het niet alle aandacht op door de felle kleuren in de "achtergrond". Het rood stoort dus voor mij helemaal niet.
Het maakt van deze plaat juist één mooi geheel
Ik kan alleen maar zeggen chappo ! Een mooi contrast tussen modern en oud en tussen de kleuren.
de scherpte ligt goed voor mij, een scherptediepte
Knappe foto. Reclamebord stoort helemaal niet, omdat het in Lafayette genomen is. Dat is nu eenmaal een hypercommerciële bedoening in een prachtig gebouw.
Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
Het publiciteitsbord vind ik persoonlijk een meerwaarde voor deze foto. Door jouw toepassing van HDR en dus die fellere kleuren mag zo'n bord er wel bij. Het hoeft niet steeds een 'klassieke' architectuurfoto te zijn.
Ik zou ook iets meer van de koepel aan bovenkant van de foto gecadreerd hebben maar zoals je zegt je moet riemen met de ...
Voor mij is die dus wel best goed
Didier
Comment