Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Inderdaad.
Via mijn beeld wilde ik jou heel graag helpen.
Maar dat mocht dus niet.
ER STAAT DUS eigen foto's in eigen topic plaatsen
Het wordt met de dag idioter.
HET IS NIET MIJN EIGEN FOTO.
Dit lijkt ook mij een uitglijder van een moderator. Het plaatsen van een bewerking is niet meer dan het helpen van de TS. Volgens mij is dat de opzet van het gehele forum: het elkaar helpen om een hoger niveau te bereiken.
Foto 1 vind ik de beste waarom je ziet geen lucht die toch niet zo goed was die dag
Foto 2 staat er niet helemaal op
Foto 3 is zeer krap en staat schuin
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Inderdaad.
Via mijn beeld wilde ik jou heel graag helpen.
Maar dat mocht dus niet.
ER STAAT DUS eigen foto's in eigen topic plaatsen
Het wordt met de dag idioter.
HET IS NIET MIJN EIGEN FOTO.
Het spijt me voor jouw Grungie maar in dit onderdeel zien ze me niet meer
theokus, ik ging er inderdaad van uit dat jij hier jouw gelijkaardig foto postte en daarom werd deze verwijderd. Mijn excuses hiervoor.
Maar als je echt TS wil helpen dan vertel je toch in je reactie wat je aan de foto verkeerd vond en welke handelingen je stelde die jou update de foto sterker laten uit komen dan gewoon "wat vind je van deze" en kan TS er ook iets uit leren....
en zo zijn er ook geen misverstanden meer
de eerste vindt ik inderdaad ook erg chique : )
de derde vindt ik ook wel iets hebben, maar zoals ook al door anderen gezegd een beetje een krap kader misschien wat ruimte aan de linkerkant zou al veel gedaan hebben..
Ook dikwijls naar vliegmeetingen geweest, gewoon om te kijken, niet als spotter.
De eerste is wel leuk, ik dacht eerst even dat hij zeer laag voorbij vloog (low-past)en dat zou zeer straf zij om deze dan zo scherp te krijgen. Maar staat er al taxiënd wel mooi op.
Mooi standpunt bij de F-16 maar zoals gezegd een stukje vleugel te kort.
En Agusta is ook Oké maar mocht inderdaad wat meer ruimte.
Inderdaad spijtig van het grijze weer, maakt het allemaal wat minder fleurig.
theokus, ik ging er inderdaad van uit dat jij hier jouw gelijkaardig foto postte en daarom werd deze verwijderd. Mijn excuses hiervoor.
Maar als je echt TS wil helpen dan vertel je toch in je reactie wat je aan de foto verkeerd vond en welke handelingen je stelde die jou update de foto sterker laten uit komen dan gewoon "wat vind je van deze" en kan TS er ook iets uit leren....
en zo zijn er ook geen misverstanden meer
Comment