Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paijs Galerie Lafayette

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paijs Galerie Lafayette

    Er was een pub voor PRADA, en was mooi meegenomen.



    EXIF http://erikgodderis.smugmug.com/phot...ImageKey=XxhB9
    Nikon D7200 / 105mm f/2.8G AF-S VR Micro // Nikon AF-S Nikkor 200-500mm // Nikon AF-S DX Nikkor 16-80mm F2.8-4E ED VR //AF-S 10-24mm f/3.5-4.5 DX G ED//SB900 //
    http://fotoalbum.godderis.be

  • #2
    Re: Paijs Galerie Lafayette

    Jammer van het reclamebord
    Verder wat aan de rode kant

    Comment


    • #3
      Re: Paijs Galerie Lafayette

      Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
      Jammer van het reclamebord
      Verder wat aan de rode kant
      Het reclame bord vond ik net
      Nikon D7200 / 105mm f/2.8G AF-S VR Micro // Nikon AF-S Nikkor 200-500mm // Nikon AF-S DX Nikkor 16-80mm F2.8-4E ED VR //AF-S 10-24mm f/3.5-4.5 DX G ED//SB900 //
      http://fotoalbum.godderis.be

      Comment


      • #4
        Re: Paijs Galerie Lafayette

        Ik vind persoonlijk de Prada-add enorm storen tov het mooie en klassieke dakgewelf, de twee passen gewoon niet bij elkaar. Ik weet wél dat antiek en modern heel vaak een complementaire uitwerking kunnen hebben tov elkaar en samen een prachtig geheel kunnen vormen, helaas is dit hier niet het geval.
        Hadden de modellen vanop de poster er in het écht gestaan dan was het wel iets geweest denk ik.
        Toch een mooie poging!

        Greets

        Lena
        ---------------------------------------------------------------
        Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
        www.lenafotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: Paijs Galerie Lafayette

          Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
          Ik vind persoonlijk de Prada-add enorm storen tov het mooie en klassieke dakgewelf, de twee passen gewoon niet bij elkaar. Ik weet wél dat antiek en modern heel vaak een complementaire uitwerking kunnen hebben tov elkaar en samen een prachtig geheel kunnen vormen, helaas is dit hier niet het geval.
          Hadden de modellen vanop de poster er in het écht gestaan dan was het wel iets geweest denk ik.
          Toch een mooie poging!

          Greets

          Lena
          Misschien komt het niet goed uit op de foto, in het echt maakte het wel indruk. Mede door zijn afmetingen en zijn plaatsing in dat decor. Enfin, meningen kunnen verschillen en dat is maar goed ook denk ik.
          Nikon D7200 / 105mm f/2.8G AF-S VR Micro // Nikon AF-S Nikkor 200-500mm // Nikon AF-S DX Nikkor 16-80mm F2.8-4E ED VR //AF-S 10-24mm f/3.5-4.5 DX G ED//SB900 //
          http://fotoalbum.godderis.be

          Comment


          • #6
            Re: Paijs Galerie Lafayette

            smaken verschillen

            Ik vind het wel geslaagd. Maar misschien beter geweest moest de gehele koepel eropgestaan hebben.
            Kvind het wel iets hebben, dat contrast tussen dat bord en de koepel.
            Misschien is de discussie niet helemaal correct. Er wordt geen commentaar gegeven op de foto, maar enkel op het reclamebord in zijn omgeving.

            groeten


            Tim
            http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

            Comment


            • #7
              Re: Paijs Galerie Lafayette

              ik vind het een zeer geslaagde foto. Reclame in het straatbeeld, in gebouwen, het spreekt me erg aan. Ik vraag me af hoe de foto in B&W zou zijn ...
              Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
              www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

              Comment


              • #8
                Re: Paijs Galerie Lafayette

                knap
                en idd... z/w lijkt me ook wel iets hebben
                ...als t niet lukt, nemen we een nieuwe...

                Nikon D60 - 18-55mm - 55-200mm

                Comment


                • #9
                  Re: Paijs Galerie Lafayette

                  Oorspronkelijk geplaatst door mottiti Bekijk bericht
                  smaken verschillen

                  Ik vind het wel geslaagd. Maar misschien beter geweest moest de gehele koepel eropgestaan hebben.
                  Kvind het wel iets hebben, dat contrast tussen dat bord en de koepel.
                  Misschien is de discussie niet helemaal correct. Er wordt geen commentaar gegeven op de foto, maar enkel op het reclamebord in zijn omgeving.

                  groeten


                  Tim
                  Ik heb mij verschillende malen geërgerd aan het feit dat mijn lens niet breed genoeg ging. Ik was mij van het probleem bewust. Daarom ben ik mijn spaarpot aan het vullen voor een volgende lens : AF-S DX NIKKOR 10-24mm f/3.5-4.5G ED
                  Daarna doe ik nog eens een bezoekje aan Parijs
                  Nikon D7200 / 105mm f/2.8G AF-S VR Micro // Nikon AF-S Nikkor 200-500mm // Nikon AF-S DX Nikkor 16-80mm F2.8-4E ED VR //AF-S 10-24mm f/3.5-4.5 DX G ED//SB900 //
                  http://fotoalbum.godderis.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Paijs Galerie Lafayette

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
                    Jammer van het reclamebord
                    lol, vind ik een rare opmerking. Het is overduidelijk dat de fotograaf het reclame bord er op wou.
                    Jammer is hier dus niet op zijn plaats vind ik maar bon

                    Mijn eerste gedacht toen ik het topic opende was WAAW
                    Het reclame bord stoort mij totaal niet, in tegendeel zonder het bord was het
                    waarschijnlijk zo goed niet geweest, door het standpunt lijkt het net uit de foto te springen en
                    toch eist het niet alle aandacht op door de felle kleuren in de "achtergrond". Het rood stoort dus voor mij helemaal niet.
                    Het maakt van deze plaat juist één mooi geheel

                    Ik kan alleen maar zeggen chappo ! Een mooi contrast tussen modern en oud en tussen de kleuren.
                    de scherpte ligt goed voor mij, een scherptediepte

                    Groetjes Dimitri Van de Velde

                    Comment


                    • #11
                      Re: Paijs Galerie Lafayette

                      Knappe foto. Reclamebord stoort helemaal niet, omdat het in Lafayette genomen is. Dat is nu eenmaal een hypercommerciële bedoening in een prachtig gebouw.
                      Canon Eos 450D
                      Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
                      Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

                      Comment


                      • #12
                        Re: Paijs Galerie Lafayette

                        Moet met reclamebord zijn, anders is reeds veelvuldig gezien.
                        Ik zou wel de foto rechtzetten, lijnen komen er dan veel beter uit.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Paijs Galerie Lafayette

                          Oorspronkelijk geplaatst door Zicolas Bekijk bericht
                          Moet met reclamebord zijn, anders is reeds veelvuldig gezien.
                          Ik zou wel de foto rechtzetten, lijnen komen er dan veel beter uit.
                          Bedoel je, het reclame bord rechtzetten ? (Photoshop - crop - perspectief)
                          Nikon D7200 / 105mm f/2.8G AF-S VR Micro // Nikon AF-S Nikkor 200-500mm // Nikon AF-S DX Nikkor 16-80mm F2.8-4E ED VR //AF-S 10-24mm f/3.5-4.5 DX G ED//SB900 //
                          http://fotoalbum.godderis.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Paijs Galerie Lafayette

                            Het publiciteitsbord vind ik persoonlijk een meerwaarde voor deze foto. Door jouw toepassing van HDR en dus die fellere kleuren mag zo'n bord er wel bij. Het hoeft niet steeds een 'klassieke' architectuurfoto te zijn.
                            Ik zou ook iets meer van de koepel aan bovenkant van de foto gecadreerd hebben maar zoals je zegt je moet riemen met de ...
                            Voor mij is die dus wel best goed
                            Didier

                            Comment


                            • #15
                              Re: Paijs Galerie Lafayette

                              Oorspronkelijk geplaatst door brocot Bekijk bericht
                              Bedoel je, het reclame bord rechtzetten ? (Photoshop - crop - perspectief)
                              Inderdaad, bovenkant bord horizontaal plaatsen, hierdoor ga je ook een recht verticale lijn krijgen in de koepel.

                              Je kan dit eenvoudig hier controleren door wat naar beneden te scrollen met je foto: onderkant van je scherm als liniaal gebruiken.

                              Comment

                              Working...
                              X