Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Breendonk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Breendonk

Ik ben onlangs naar het fort van Breendonk gegaan.
    Best wel imposant en confronterend.

Wel geen makkelijke plek om als beginner foto's te trekken, maar eentje van de reeks die ik daar heb gemaakt, wou ik toch even delen.

Breendonk, waar mensen een nummer hebben en dieren een naam.

Ik heb er niets aan gecropt ofzo, is zoals die getrokken werd.

Re: Breendonk

De balk rechtsboven stoort mij, misschien had je een ietwat andere compositie kunnen maken, maar voor de rest vind ik het een goede foto.
    Goed belicht, mooi zacht van kleur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      De balk rechtsboven stoort mij, misschien had je een ietwat andere compositie kunnen maken, maar voor de rest vind ik het een goede foto.
      Goed belicht, mooi zacht van kleur.
      helemaal mee eens voorde rest prima foto
      Canon 1000D, Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM, Canon EF-S 18-55mm F/3.5-5.6, Canon EF 28-90mm USM F/3.5-5.6, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD en nog een paar filtertjes

Comment

Ik lees breendonk verwacht het ergste en wat krijg ik te zien "Een stal"
        Niets verkeerds mee, maar het is hetzelfde effekt, dat men een tas koffie drinkt met suiker maar men heeft er zout ingedaan. Maar dan andersom je verwacht zout in de koffie maar ze hebben er suiker ingedaan.
        Je krijgt steeds verschrikkelijke beelden van Breendonk en nu dit
        Wat de gruwel niet wegneemt uit deze foto doordat inderdaad de dieren beter behandeld werden dan der untermensh, om het op zijn nazi's te zeggen.
        Ik vind het een goed compo. Mischien had je beter een lager standpunt genomen of mischien ook niet
        Scherpte zit goed
        Plaats de volgende keer je foto in het midden
        Robby GL
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Zou er ook nog eens moeten heen gaan. heb eens voor de poort gestaan maar toen was het nog maar een uur voor sluitingstijd en hier moet je meer tijd voor nemen (uit respect).
          Geslaagde foto goede belichting.
          Had de foto misschien iets meer links genomen, links staat er precies nog iets op en rechts niets.
          Groetjes, Dani

Fotograferen is geen wedstrijd maar doe je voor jezelf.
          http://www.panoramio.com/user/1445365

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevey Bekijk bericht
            Wel geen makkelijke plek om als beginner foto's te trekken, ...

Breendonk, waar mensen een nummer hebben en dieren een naam.

Ik heb er niets aan gecropt ofzo, is zoals die getrokken werd.
            Stevey,
            Dit is inderdaad geen makkelijke plek om foto's te maken die het juiste gevoel (als je dat met al die gruwel al kan hebben) weergeven.
            Het is een plaats waar je niet even naartoe gaat om foto's te trekken, daar ga je naar toe, probeert je de gruwel voor te stellen en pas dan ga je vanuit gevoel een foto maken die iets verteld over dat gevoel.
            Hier ben je bezig geweest met het maken van een foto die goed belicht is, compositorisch volgens bepaalde regels en zo maar het gevoel van de gruwel ontbreekt mij een beetje.
            Mocht de titel en de toelichting er niet bij staan zou ik het gevoel of de link met een gruwelijke plaats niet kunnen leggen. Dus wat mij betreft mist de foto z'n doel.
            Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Working...
            X