Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Let's go fishing!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Let's go fishing!

Daarstraks eens naar de kleiputten achter mij thuis gegaan, waar mijn buurman zat te vissen.

Zijn hondje die altijd trouw mee gaat vissen

Wilde karpers die er rond zwommen, genomen met veel reflectie op het water van de zon (polarisatiefilter voor het eerst eens gebruikt)

Mijn buurman en vriend aan het vissen - Bewerkte versie

Allemaal genomen met dit als EXIF:
    f/8
    1/250
    ISO 200
    Last edited by nice_nicce; 18 september 2009, 19:45. Reden: Bij 2e foto zag ik een storend element rechts vanonder in de hoek, heb foto snel gecropd zodat dit weg was
    Using the camera to defeat the habit of not seeing

Re: Let's go fishing!

Drie mooie hoor, met als minste de tweede voor mij, omdat de blaadjes te veel aandacht vragen.
    Eerste is goed van standpunt en licht en kleur (misschien nog een ietsiepitsie punch)
    Derde vin 'k heel goed, al mocht de omzetting voor mij iets minder grijs, maar laat me dat "smaak" noemen.

Comment

Ik kan er niet veel over zeggen, al mag die 2e iets meer close up hebben vind ik.
      Canon 1000D, Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM, Canon EF-S 18-55mm F/3.5-5.6, Canon EF 28-90mm USM F/3.5-5.6, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD en nog een paar filtertjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door van-hier Bekijk bericht
        Ik kan er niet veel over zeggen, al mag die 2e iets meer close up hebben vind ik.
        Dat wou ik nog doen. Heb lang moeten wachten vooraleer een karper terug dichter kwam zwemmen, en juist wanneer er 1 dichter kwam, gleed ik uit! Het is daar nogal steil en blijkbaar stond ik niet stevig genoeg.
        Natuurlijk verschoot de karper daardoor en daarna kwamen ze niet meer dichter aan de kant en kon ik ze niet meer mooi fotograferen.
        Wel spijtig, ik weet het. Misschien volgende keer heb ik meer geluk?
        Using the camera to defeat the habit of not seeing

Comment

De eerste vind ik wel tof; een franse bulldog die waakt met een half oog naar zijn tot moes gebeten flesje, best grappig. Spijtig dat hij ook bruin is zodat hij niet echt opvalt in de achtergrond.
          Tweede foto oké maar niet echt iets speciaal.
          Derde vind ik de spiegeling van de lijnen in het water wel iets. Maar ben niet zo voor z/w.
          Groetjes, Dani

Fotograferen is geen wedstrijd maar doe je voor jezelf.
          http://www.panoramio.com/user/1445365

Comment

Working...
          X