Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 Italiaanse schone ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 3 Italiaanse schone ...

De meeste kunstenaars en mensen met een eigen stijl zijn begonnen als beginners en hebben dan de basis geleerd en zijn zo verder gegaan tot ze voelde dat, waarmee ze mee bezig waren hun niet mee boeide. Op dat moment zijn ze aan een eigen stijl begonnen. Meestal zijn deze kunstenaars hoog geschoolde mensen die het medium in bedwang kunnen houden om zo te kneden en vormen, zodat ze hun eigen stijl kunnen vormen. Om een ijzeren stang te plooien moet je ook de kunst van het smeden onder de knie hebben, anders breekt ze.
    Mensen Als Jan Hoet hier genoemd en Pannamarenko hebben eerst moeten bewijzen dat ze iets over kunst in het algemeen kende om dan hun eigen steil te kunnen verkopen.
    Eigen stijl begint bij de basis om zo verder te evolueren. Jij doet het tegenovergestelde.
    Dit is dan ook de reden waarom je deze foto's aan mij en vele anderen niet kunt verkopen en je uitleg geen steek houd.
    Maar er is hoop omdat er toch een paar je werk goed en heel goed vinden. Nu is het aan jou om dit groepje uit te breiden en probeer het dan toch maar eens in "stilleven en abstract" een echte uidaging.
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      De meeste kunstenaars en mensen met een eigen stijl zijn begonnen als beginners en hebben dan de basis geleerd en zijn zo verder gegaan tot ze voelde dat, waarmee ze mee bezig waren hun niet mee boeide. Op dat moment zijn ze aan een eigen stijl begonnen. Meestal zijn deze kunstenaars hoog geschoolde mensen die het medium in bedwang kunnen houden om zo te kneden en vormen, zodat ze hun eigen stijl kunnen vormen. Om een ijzeren stang te plooien moet je ook de kunst van het smeden onder de knie hebben, anders breekt ze.
      Mensen Als Jan Hoet hier genoemd en Pannamarenko hebben eerst moeten bewijzen dat ze iets over kunst in het algemeen kende om dan hun eigen steil te kunnen verkopen.
      Eigen stijl begint bij de basis om zo verder te evolueren. Jij doet het tegenovergestelde.
      Dit is dan ook de reden waarom je deze foto's aan mij en vele anderen niet kunt verkopen en je uitleg geen steek houd.
      Maar er is hoop omdat er toch een paar je werk goed en heel goed vinden. Nu is het aan jou om dit groepje uit te breiden en probeer het dan toch maar eens in "stilleven en abstract" een echte uidaging.
      Robby
      Is nu al de 2de keer dat ik dat lees hier vandaag, maar sinds wanneer is Jan Hoet een kunstenaar?

Er kloppen nog paar dingen niet, zoals dat kunstenaars meestal hoogopgeleiden zouden zijn.
      En iédereen begint als beginner
      En een eigen stijl komt niet voort uit iets beu worden, maar door interesse en ervaring die toeneemt, door net meer & meer met de kunst bezig te zijn.

Comment

Dat
        Jan Hoet een kunstenaar is vind ik wel, kunst van het verbale. Wie heeft het zover kunnen brengen dat een pot met lege mosselschelpen is verkocht voor 10 000 000 bel fr.
        Iedereen begint als een beginner. Wil zeggen beginnen met de basis, het begin en niet direkt met een eigen steil.
        Als men achter iets nieuw zoekt is dat een teken dan men genoeg heeft van het oude.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Laat me vooral toe eerst en vooral te zeggen dat het mijn ding niet is. Dus het onderstaande is puur m'n eigen visie!

Jammergenoeg stoor ik me teveel aan het feit dat het onscherpe, onderbelichte foto's zijn, die zelfs een beetje illusie van bedoelde abstractheid wegvegen.
          Elk z'n meug, elk z'n benadering & stijl. Geen stijl is ook een stijl.

Maar ik volg Jeroen en de opzet van de Beginnershoek: hier post je je eerste zielskindjes ter beoordeling om reakties los te krijgen die je als (beginnend) fotograaf beter op weg helpen, of om gewoon even een andere visie op te nemen.

Hier zie ik gewoon foto's, die zelfs volgens het opzet, voor verbetering vatbaar zijn.

Persoonlijk had ik van 1 opstelling verschillende 'creatieve' invalshoeken gepresenteerd: belichting, scherptediepte, toning, enz. ... Nu zijn er 3 foto's gepresenteerd met allemaal dezelfde invalshoek: (bedoelde) onscherpte, (bedoelde) onderbelichting, compositie tgo achtergrond.

Het was volgens mij creatiever geweest 1 opstelling 3 maal verschillend te presenteren.

grtz,
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Working...
          X