Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In het gras

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: In het gras

    Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
    Grappig dat je constateert dat de foto verscherpt is. Er is uitsluitend ruis uit het blauwe en groene kanaal gehaald.
    Ik suggereer niet dat het verscherpt is, ik vermeld dat het te verscherpt lijkt, dit kan evengoed door de bewerking komen.

    Was ook helemaal geen aanval, maar op een foto van 900px breedste zijde merk ik het verschil niet. Sorry

    Comment


    • #32
      Re: In het gras

      Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
      Sorry, maar deze vind ik niet geslaagd
      De 'Monica' touch gaat hier een gevecht aan met het gras
      Ik heb stoeigras...dat gevecht verlies ik geheid
      Maar wees eens duidelijker aub ...vind je het gras sowieso raar, of alleen in de softe versie? Ik geloof dat sommigen ook moeite hebben met het effekt van de 50 mm bij een groot diafragma.

      Ik zelf vind dat juist wel gaaf.

      Comment


      • #33
        Re: In het gras

        Hill...ik vind je versie mooi (mooier dan de mijne)....ik kan het niet helpen, ik ben verliefd op soft.
        Wel heel tof..ik heb hier zoveel aanreikingen en tips gekregen Ik heb materiaal genoeg om even mee te stoeien. Dank allemaal voor de feedback.

        Comment


        • #34
          Re: In het gras

          Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
          Hill...ik vind je versie mooi (mooier dan de mijne)....ik kan het niet helpen, ik ben verliefd op soft.
          Vind ik ook, als ik eerlijk mag zijn. Bij die bewerking (van Hill) zitten de kleuren mijns inziens ook goed.
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #35
            Re: In het gras

            Inderdaad Nena...je schreef dat al en nu is dat duidelijk te zien, tx
            Is dat softe een vrouwen"kwaaltje" misschien? Ik heb foto's genomen van het zoontje van mijn vriendin...daar heb ik de neiging niet zo om te verzachten (stoer, redelijk wat contrast)

            Comment


            • #36
              Re: In het gras

              Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
              Als iedereen bij deze dan toch commentaar geeft:

              Te centrale compo en het hoofd is afgesneden, ook de afsnijding van haar hand is wat ongelukkig gekozen.

              Eerste van Monica zelf te soft en de update van FestinaLente iets te groen. zie weinig verschil tussen de originele en de versie van Peterdep buiten dat in de bewerkte versie haar rechterschouder (op foto links) te verscherpt over komt.

              Sorry maar blijf nog maar even proberen

              Groeten

              Mipstoo
              geen sorry, ik ben blij met je advies.
              Alleen twijfel ik enorm over de compo. Omdat naar mijn gevoel de linkerkant en de rechterkant van de foto ongeveer even "zwaar" zijn, komt het centrale wel goed uit...althans, denk ik.
              Dit is geen crop maar de orginele grootte van de foto, dus ik kan er niet veel mee stoeien.

              Comment


              • #37
                Re: In het gras

                Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                Maar wees eens duidelijker aub ...vind je het gras sowieso raar, of alleen in de softe versie?
                Ik vind dat de kleuren en de tekening van het gras zich niet lenen tot een softe versie (in tegenstelling tot jouw vorige foto's met veel wit/roze), deze komt mij over als totaal onscherp en voor mij dus prullenmand
                Canikon 40D - D200, D300

                Comment


                • #38
                  Re: In het gras

                  Monica..Van mij mag je gerust verder doen met dat softe..Vind het mooi die foto.
                  De originele onderging toch wel een paar keer een gelaatsverandering wat in somigge gevallen de foto ten goede komt en in somigge niet..Daar ga ik mij niet over uitspreken.
                  Wel kan ik zeggen dat ze er DAMN vrolijk opstaat en dat je deze makkelijk aan de muur kunt hangen..
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment

                  Working...
                  X