Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
leuk en kan me de verwarring bij de oudjes goed voorstellen, met die pijlen in beide richting.
grt,bouk.
Als je inderdaad verwarring bij de oudjes wou voorstellen met die pijlen ben je zeker in je opzet geslaagd! (Maar ik vermoed dat dat niet de bedoeling was, aangezien je spreekt van het contrast tussen de oudjes en de graffiti.) Zulk contrast had je mooier weergegeven als de oudjes naar de graffiti keken en je dat op de een of andere manier in je foto kon verwerken. Nu zijn die mensen bezig met de weg, en dat staat los van die graffiti.
Om zulke verwarring te vermijden kan je altijd bij je foto schrijven wat de bedoeling is van je foto, en wat je net probeert weer te geven.
Canon EOS 450D - EF-S 18-55 mm f 3.5 - 5.6 IS - EF 50 mm f 1.4 USM
Over smaken valt niet te twisten, maar als ik je mijn mening mag zeggen, vind ik dat het jammer is dat ze allebei met hun hoofd in die cirkel zitten.
Er had ook wat van de linkerkant van de foto gecropt mogen worden, naar mijn gevoel.
Verder wel leuk. Ik vind het contrast tussen oudere mensen en grafitti wel leuk.
Over smaken valt niet te twisten, maar als ik je mijn mening mag zeggen, vind ik dat het jammer is dat ze allebei met hun hoofd in die cirkel zitten.
Er had ook wat van de linkerkant van de foto gecropt mogen worden, naar mijn gevoel.
Verder wel leuk. Ik vind het contrast tussen oudere mensen en grafitti wel leuk.
Thx ja is wel jammer dat ze allebij in de O staan, maar heb deze foto getrokken in antwerpen van de overkant van een drukke straat dus was beetje lastig.Mijn modellen waren ook nie zo mobiel als de meerderheid van de geziene modellen!
Maar toch al bedankt voor de gegeven commentaren!
ok ik ben betrokke partij want ik stond naast billabug toen hij deze trok .
maaar toch vind ik persoonlijk een leuke foto
en over het onderwerp : het onderwerp is duidelijk de combinatie jeugd-grafity en oud ...
maar meningen blijven persoonlijk he !
en ik had mss een stukje van de bovenkant geknipt
Geslaagde plaat wat mij betreft. Door de positie van de oudjes, wordt het geheel het onderwerp, en dat maakt deze foto zo leuk. Ik heb zo het gevoel dat als ze aan het einde van de graffiti komen, ze terugkeren en erin gevangen blijven. Het zwart/wit snap ik wel, en de tekst geeft voor mij genoeg "color" aan het plaatje.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Geslaagde plaat wat mij betreft. Door de positie van de oudjes, wordt het geheel het onderwerp, en dat maakt deze foto zo leuk. Ik heb zo het gevoel dat als ze aan het einde van de graffiti komen, ze terugkeren en erin gevangen blijven. Het zwart/wit snap ik wel, en de tekst geeft voor mij genoeg "color" aan het plaatje.
Thx jij voelt aan wat ik mee wou geven in mijn foto!
grtzzz
Vind 't best een knappe foto, mooi verwoord ook door Festina. Vind het extra licht dat van achter hen lijkt te komen daar nog een goeie aanvulling op.
Vind't alleen erg jammer dat ze er zo statisch op staan. Een kleine 'hint' van beweging (weet wel, zo'n looprek-vrouwtjes zijn niet zo hééél energiek meer) had de foto toch dat 'iets meer' gegeven denk ik. Smaak natuurlijk...
Comment