Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betrapt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Betrapt

    Hier foto die ik gemaakt heb in antwerpen, zwart wit gezet en de witte tekening wat naar voor gebracht.
    Meningen gevraagd!of




    grtzz Wim

  • #2
    Re: Betrapt

    Wat is het onderwerp? De personen of de graffiti?
    Ze concurreren met elkaar en geen van beide komt daardoor tot z'n recht.

    Comment


    • #3
      Re: Betrapt

      Ik heb ook wat moeite bij het bekijken van deze foto..

      Ik kan er me niet echt iets bij voorstellen, ik zie niet bepaald een link tussen de oudere mensen en de graffiti..

      In het vervolg dus duidelijk je onderwerp kiezen, of ze goed in verband brengen met elkaar.
      Canon EOS 450D - EF-S 18-55 mm f 3.5 - 5.6 IS - EF 50 mm f 1.4 USM

      Comment


      • #4
        Re: Betrapt

        Owkeej?
        Vind zelf het contrast tusse de oudere mensen en de graffitie wel knap, maar das blijkbaar alleen mijn mening.....

        Comment


        • #5
          Re: Betrapt

          leuk en kan me de verwarring bij de oudjes goed voorstellen, met die pijlen in beide richting.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Betrapt

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            leuk en kan me de verwarring bij de oudjes goed voorstellen, met die pijlen in beide richting.
            grt,bouk.
            Als je inderdaad verwarring bij de oudjes wou voorstellen met die pijlen ben je zeker in je opzet geslaagd! (Maar ik vermoed dat dat niet de bedoeling was, aangezien je spreekt van het contrast tussen de oudjes en de graffiti.) Zulk contrast had je mooier weergegeven als de oudjes naar de graffiti keken en je dat op de een of andere manier in je foto kon verwerken. Nu zijn die mensen bezig met de weg, en dat staat los van die graffiti.

            Om zulke verwarring te vermijden kan je altijd bij je foto schrijven wat de bedoeling is van je foto, en wat je net probeert weer te geven.
            Canon EOS 450D - EF-S 18-55 mm f 3.5 - 5.6 IS - EF 50 mm f 1.4 USM

            Comment


            • #7
              Re: Betrapt

              ik vind het een beetje jammer dat "color" in het zw/w is weergegeven?!

              Greets

              Lena
              ---------------------------------------------------------------
              Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
              www.lenafotografie.be

              Comment


              • #8
                Re: Betrapt

                Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
                ik vind het een beetje jammer dat "color" in het zw/w is weergegeven?!

                Greets

                Lena
                Dat zul je met de grafity artiest moete bespreken daar heb ik niks mee te maken, maar begrijp je comment.

                Comment


                • #9
                  Re: Betrapt

                  Over smaken valt niet te twisten, maar als ik je mijn mening mag zeggen, vind ik dat het jammer is dat ze allebei met hun hoofd in die cirkel zitten.
                  Er had ook wat van de linkerkant van de foto gecropt mogen worden, naar mijn gevoel.
                  Verder wel leuk. Ik vind het contrast tussen oudere mensen en grafitti wel leuk.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Betrapt

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wimm Bekijk bericht
                    Over smaken valt niet te twisten, maar als ik je mijn mening mag zeggen, vind ik dat het jammer is dat ze allebei met hun hoofd in die cirkel zitten.
                    Er had ook wat van de linkerkant van de foto gecropt mogen worden, naar mijn gevoel.
                    Verder wel leuk. Ik vind het contrast tussen oudere mensen en grafitti wel leuk.


                    Thx ja is wel jammer dat ze allebij in de O staan, maar heb deze foto getrokken in antwerpen van de overkant van een drukke straat dus was beetje lastig.Mijn modellen waren ook nie zo mobiel als de meerderheid van de geziene modellen!
                    Maar toch al bedankt voor de gegeven commentaren!

                    grtzzzz

                    Comment


                    • #11
                      Re: Betrapt

                      ok ik ben betrokke partij want ik stond naast billabug toen hij deze trok .
                      maaar toch vind ik persoonlijk een leuke foto
                      en over het onderwerp : het onderwerp is duidelijk de combinatie jeugd-grafity en oud ...

                      maar meningen blijven persoonlijk he !
                      en ik had mss een stukje van de bovenkant geknipt


                      grtz

                      Comment


                      • #12
                        Re: Betrapt

                        Oorspronkelijk geplaatst door billabug Bekijk bericht
                        ... de witte tekening wat naar voor gebracht.
                        Meningen gevraagd! of
                        't Lijkt mij beter dat je het accent op de mensen legt.
                        Vriendelijke groet,

                        Jos

                        Comment


                        • #13
                          Re: Betrapt

                          Geslaagde plaat wat mij betreft. Door de positie van de oudjes, wordt het geheel het onderwerp, en dat maakt deze foto zo leuk. Ik heb zo het gevoel dat als ze aan het einde van de graffiti komen, ze terugkeren en erin gevangen blijven. Het zwart/wit snap ik wel, en de tekst geeft voor mij genoeg "color" aan het plaatje.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Betrapt

                            Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                            Geslaagde plaat wat mij betreft. Door de positie van de oudjes, wordt het geheel het onderwerp, en dat maakt deze foto zo leuk. Ik heb zo het gevoel dat als ze aan het einde van de graffiti komen, ze terugkeren en erin gevangen blijven. Het zwart/wit snap ik wel, en de tekst geeft voor mij genoeg "color" aan het plaatje.
                            Thx jij voelt aan wat ik mee wou geven in mijn foto!
                            grtzzz

                            Comment


                            • #15
                              Re: Betrapt

                              Vind 't best een knappe foto, mooi verwoord ook door Festina. Vind het extra licht dat van achter hen lijkt te komen daar nog een goeie aanvulling op.
                              Vind't alleen erg jammer dat ze er zo statisch op staan. Een kleine 'hint' van beweging (weet wel, zo'n looprek-vrouwtjes zijn niet zo hééél energiek meer) had de foto toch dat 'iets meer' gegeven denk ik. Smaak natuurlijk...
                              Niet geschoten is altijd mis!

                              Comment

                              Working...
                              X