Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zal dan maar de eerste zijn met wat opmerkingen zeker
Ge kleuren en de scherpte zitten wel goed, trouwens het meetrekken is hier wel vrij goed gelukt.
Maar, de compo zit helemaal niet goed. Waarom de wielen afsnijden ? Deze plaat was veel beter geweest als de fiets er volledig op stond. Nu lijkt de renner zijn voet te verstuiken aan de onderste rand van de foto.
Groet Flash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Ik zal dan maar de eerste zijn met wat opmerkingen zeker
Ge kleuren en de scherpte zitten wel goed, trouwens het meetrekken is hier wel vrij goed gelukt.
Maar, de compo zit helemaal niet goed. Waarom de wielen afsnijden ? Deze plaat was veel beter geweest als de fiets er volledig op stond. Nu lijkt de renner zijn voet te verstuiken aan de onderste rand van de foto.
Groet Flash
Inderdaad nu je het zegt. En ik die dacht wow een goeie foto uit een reeks van vele slechte.
De reden dat de wielen er niet volledig op stonden is: dat ik dan voor de dranghekken moest geraken. Ik heb het niet aangedruft. Volgende keer beter zeker.
Comment