Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wielrenner

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wielrenner

Graag jullie mening over deze foto. nog maar pas met fotografie bezig in avondschool.

September cursus Zwart-wit.
    Greetz Kim

Canon Eos 450D Met kitlens 18-55mm Iso 200

Re: Wielrenner

Ik zal dan maar de eerste zijn met wat opmerkingen zeker

Ge kleuren en de scherpte zitten wel goed, trouwens het meetrekken is hier wel vrij goed gelukt.

Maar, de compo zit helemaal niet goed. Waarom de wielen afsnijden ? Deze plaat was veel beter geweest als de fiets er volledig op stond. Nu lijkt de renner zijn voet te verstuiken aan de onderste rand van de foto.

Groet Flash
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
      Ik zal dan maar de eerste zijn met wat opmerkingen zeker

Ge kleuren en de scherpte zitten wel goed, trouwens het meetrekken is hier wel vrij goed gelukt.

Maar, de compo zit helemaal niet goed. Waarom de wielen afsnijden ? Deze plaat was veel beter geweest als de fiets er volledig op stond. Nu lijkt de renner zijn voet te verstuiken aan de onderste rand van de foto.

Groet Flash
      Inderdaad nu je het zegt. En ik die dacht wow een goeie foto uit een reeks van vele slechte.

De reden dat de wielen er niet volledig op stonden is: dat ik dan voor de dranghekken moest geraken. Ik heb het niet aangedruft. Volgende keer beter zeker.

Bedankt voor de feedback.

Comment

In dit geval zou ik de foto nog wat bijsnijden. Net achter het zitvlak en net onder het stuur bijvoorbeeld.

De scherpte is trouwens niet optimaal. Probeer eens op 1/250 sec.

Succes!
        Groetjes, KC
        www.sportbeelden.com

Comment

Working...
        X