Hallo allemaal,
Dit is men eerste keer dat ik mijn "kiekjes" durf te presenteren.
Best wel spannend wat anderen erover vinden.
Toch eventjes mezelf voorstellen:
Ik ben een "herbeginnend" amateurken.
In een ver en grijs verleden was ik ooit de trotse bezitter van een Praktica reflex en een eigen donkere kamer met een Durst 30.
Altijd het goedkoopste model want ik was een tiener die hiervoor allerlei klusjes moest doen om aan de nodige centen te komen.
Tijdens mijn puberjaren vloeide de interesse volledig weg...
Enkele weken terug moest ik op reis en ging nog snel een compacte camera kopen.
In de winkel werd ik echter naar de reflexen gezogen en werd verrast door de prijs van een Sony 200. Heel wat groter dan bedoeld maar het was zoals een "oude vlam tegenkomen" : woef, ik stond in brand
Maar terug to the point: hier drie fotos, bewerkt in lightroom en gecropt in elements.
1: Sony a 200 1/250 sec bij F/7,1 ISO 100 70mm
2: 1/640 sec bij F/5,6 ISO 100 28mm
3: 1/500 sec bij F/6,3 ISO 100 300mm
En nu: laat jullie maar eens goed gaan: ik wil leren, niet geplezierd worden!
Dit is men eerste keer dat ik mijn "kiekjes" durf te presenteren.
Best wel spannend wat anderen erover vinden.
Toch eventjes mezelf voorstellen:
Ik ben een "herbeginnend" amateurken.
In een ver en grijs verleden was ik ooit de trotse bezitter van een Praktica reflex en een eigen donkere kamer met een Durst 30.
Altijd het goedkoopste model want ik was een tiener die hiervoor allerlei klusjes moest doen om aan de nodige centen te komen.
Tijdens mijn puberjaren vloeide de interesse volledig weg...
Enkele weken terug moest ik op reis en ging nog snel een compacte camera kopen.
In de winkel werd ik echter naar de reflexen gezogen en werd verrast door de prijs van een Sony 200. Heel wat groter dan bedoeld maar het was zoals een "oude vlam tegenkomen" : woef, ik stond in brand
Maar terug to the point: hier drie fotos, bewerkt in lightroom en gecropt in elements.
1: Sony a 200 1/250 sec bij F/7,1 ISO 100 70mm
2: 1/640 sec bij F/5,6 ISO 100 28mm
3: 1/500 sec bij F/6,3 ISO 100 300mm
En nu: laat jullie maar eens goed gaan: ik wil leren, niet geplezierd worden!
Comment