Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weddingswing

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• weddingswing

Foto genomen van openingsdans van vriend, reacties tips?

Last edited by Franciskine; 1 juni 2009, 00:16.

Re: weddingswing

mooie locatie !

Comment

Voor uw vriend zal het waarschijnlijk wel een mooie herinnering zijn maar ik vind je foto niet zo geslaagd.
      Nogal wat mensen moeten het zonder voeten stellen, en ik weet ook niet wat er zo interessant is aan dat plafond.
      Een hoger standpunt had volgens mij beter geweest.
      De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Idem als voorgaande. Inderdaad spijtig van het weggesneden voetenwerk.
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

het voetenwerk had er inderdaad beter opgestaan. Wou de locatie - toch wel mooi - er zeker bij hebben. Bedoel je dan vogelperspectief door op stoel te gaan staan ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koj Bekijk bericht
            het voetenwerk had er inderdaad beter opgestaan. Wou de locatie - toch wel mooi - er zeker bij hebben. Bedoel je dan vogelperspectief door op stoel te gaan staan ofzo?
            Blijf maar met je twee voetjes op de grond maar draai je toestel in portret en dat zal hem al een pak schelen (heb je en de locatie en het voetenwerk) met minder achtergrondpubliek.
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koj Bekijk bericht
              Bedoel je dan vogelperspectief door op stoel te gaan staan ofzo?
              Ik bedoel geen vogelperspectief, maar deze foto is genomen in kikkerperspectief waardoor het plafond zeer duidelijk in beeld komt en met alle aandacht gaat lopen.
              De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Een stapje achteruit, en je hebt de voeten erbij, maar ik vind deze foto wel kunnen zonder voeten. Je geeft en een stuk sfeer mee, een stuk omgeving en diepte, en last but not least, het paar. Goed geflitst, al snap ik niet waar het licht linksonder vandaan komt.
                Last edited by FestinaLente; 2 juni 2009, 08:18.

Comment

Working...
                X