Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hangar 41 - Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hangar 41 - Antwerpen


    1/320 - f2.8 - iso 100


    1/100 - f2.8 - iso 100


    of
    Last edited by IngridVD; 17 april 2009, 18:35. Reden: witte vlekjes weg gekloond op foto
    groetjes Ingrid


  • #2
    Re: Hangar 41 - Antwerpen

    Misschien contradictorisch maar ik vind de kleuren van de eerste mooier passen dan die van de tweede; eerste heeft zo een wat sepia effect dat hier wel past.
    Hij is wel wat onderbelicht volgens mij...
    Canon 50D + 400D / EF-S 18-55mm Kitlens / Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / Tamron 17-50mm F 2,8 Di II / + Wat gadgets en dit alles verzameld in een Slingshot 300.

    Comment


    • #3
      Re: Hangar 41 - Antwerpen

      klopt (onderbelichting) maar was van dezelfde mening qua sepia effect, bedankt vr de reactie
      groetjes Ingrid

      Comment


      • #4
        Re: Hangar 41 - Antwerpen

        Goh, best wel speciaal
        Ik vind de kleurtonen van 1 het beste, maar de lichtheid van 2 dan weer beter. Is dat goed uitgedrukt?

        Comment


        • #5
          Re: Hangar 41 - Antwerpen

          Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
          Goh, best wel speciaal
          Ik vind de kleurtonen van 1 het beste, maar de lichtheid van 2 dan weer beter. Is dat goed uitgedrukt?
          zeker goed uitgedrukt, bedankt vr reactie,nu nog uitpluizen hoe we het beste resultaat krijgen, iemand wat tips, grts Ingrid
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #6
            Re: Hangar 41 - Antwerpen

            Leuk. Ik had wel mee willen gaan (als bijzitter in die MG natuurlijk....)
            Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Hangar 41 - Antwerpen

              Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              Leuk. Ik had wel mee willen gaan (als bijzitter in die MG natuurlijk....)
              Henk
              daar kan ik inkomen, zalig wagentje om mee te rijden, maar nu terug to the point ==> foto's, Ingrid
              groetjes Ingrid

              Comment


              • #8
                Re: Hangar 41 - Antwerpen

                1 trekt mij altijd terug aan en ik weet niet waarom(goed gedaan, ik hou van mensen met inspiratie)
                2 is voor mij te hard
                mvg Wilfried

                7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                Comment


                • #9
                  Re: Hangar 41 - Antwerpen

                  Liever 1 dan 2, maar ik zou hier de storende witte vlekjes op de muur wegklonen. Normaal gezien doe ik zoiets nooit op een foto, maar in dit geval lijkt het een oude print, maar dan is het wit zo wit niet.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hangar 41 - Antwerpen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                    Liever 1 dan 2, maar ik zou hier de storende witte vlekjes op de muur wegklonen. Normaal gezien doe ik zoiets nooit op een foto, maar in dit geval lijkt het een oude print, maar dan is het wit zo wit niet.
                    zo aangepast allé het juiste hoop ik, bedankt vr de tip, veel beter,
                    groetjes Ingrid

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hangar 41 - Antwerpen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                      1 trekt mij altijd terug aan en ik weet niet waarom(goed gedaan, ik hou van mensen met inspiratie)
                      2 is voor mij te hard
                      vond ook de eerste de beste, maar wou gewoon de 2e als tegenpool er bij zetten
                      groetjes Ingrid

                      Comment

                      Working...
                      X