Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beschilderde treinen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beschilderde treinen

    Deze foto's zijn genomen in het station van Leuven van voorbijrijdende treinen.


    Camera Model: FUJIFILM (FinePix S100FS )
    Lens Focal Length: 37,30 mm ()
    Shutter Speed: 1/420 sec
    F-Number: F7,1
    ISO: 400
    Compensation: EV 0/100


    Camera Model: FUJIFILM (FinePix S100FS )
    Lens Focal Length: 12,80 mm ()
    Shutter Speed: 1/800 sec
    F-Number: F8,0
    ISO: 400
    Compensation: EV 0/100



    Camera Model: FUJIFILM (FinePix S100FS )
    Lens Focal Length: 12,80 mm ()
    Shutter Speed: 1/480 sec
    F-Number: F6,4
    ISO: 400
    Compensation: EV 0/100
    Fuji x 100 f

  • #2
    Re: Beschilderde treinen

    De gasten die zulke dingen doen met onze gemeenschapsgoederen, mochten ze voor mijn part vijf jaar cachot geven. Dit is je reinste vandalisme.
    Sorry voor deze off-topic comment, ik moest het even kwijt.

    On-topic: ik vind de foto's niet zo bijzonder, meer snapshots.
    Volgende keer meer aandacht aan de compositie schenken.
    Trouwens een zeer ondankbaar onderwerp voor de fotograaf, die graffiti. Je trekt foto's van andermans "kunst" terwijl jouw foto net het kunstwerk zou moeten zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Beschilderde treinen

      Wat uw eerste opmerking betreft kan ik u alleen maar bijtreden en ik zou ze niet in het cachot steken, maar twee jaar bij de para's. Ik kon toch moeilijk als titel kiezen : "vandaliseme op treinen" of toch .....

      Wat de compositie van de foto's betreft heeft u volgens mij gedeeltelijk gelijk. Ik leg even uit : het was niet echt de bedoeling foto's te nemen, maar ik was in het station en had mijn toestel bij en ja van het een komt het ander. Daarbij zijn het rijdende treinen, anders lkte het niet om een "deftige" foto te nemen. Dat alleen de "kunst" op de foto staat (en er niet gewerkt is aan de compositie) was vooral om de storende elementen (mensen, koffers en palen van de bovenleidingen) niet op de foto te hebben. Dat het in feite een beetje kleurloze foto's zijn is te danken aan ons Belgisch weer en aan de kleurloze achtergrond van het materiaal.
      Fuji x 100 f

      Comment


      • #4
        Re: Beschilderde treinen

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        De gasten die zulke dingen doen met onze gemeenschapsgoederen, mochten ze voor mijn part vijf jaar cachot geven. Dit is je reinste vandalisme.

        On-topic: ik vind de foto's niet zo bijzonder, meer snapshots.
        Volgende keer meer aandacht aan de compositie schenken.
        Hier kan ik mij geheel in vinden (en scheelt weer tiepen ook )

        Comment

        Working...
        X