Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Misschien contradictorisch maar ik vind de kleuren van de eerste mooier passen dan die van de tweede; eerste heeft zo een wat sepia effect dat hier wel past.
Hij is wel wat onderbelicht volgens mij...
Canon 50D + 400D / EF-S 18-55mm Kitlens / Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / Tamron 17-50mm F 2,8 Di II / + Wat gadgets en dit alles verzameld in een Slingshot 300.
Liever 1 dan 2, maar ik zou hier de storende witte vlekjes op de muur wegklonen. Normaal gezien doe ik zoiets nooit op een foto, maar in dit geval lijkt het een oude print, maar dan is het wit zo wit niet.
Liever 1 dan 2, maar ik zou hier de storende witte vlekjes op de muur wegklonen. Normaal gezien doe ik zoiets nooit op een foto, maar in dit geval lijkt het een oude print, maar dan is het wit zo wit niet.
zo aangepast allé het juiste hoop ik, bedankt vr de tip, veel beter,
Comment