Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Onlangs was ik in Ouwehands dierenpark te Rhenen (Nederland). Daar hadden ze ook een kinderboerderij. Dit pasgeboren geitje trok mijn aandacht. Hij lag er zo rustig en vredig bij dat ik graag een foto maakte.
(Je post wel erg klein om ons goed te laten kijken. In 't forumreglement staat wat mag en kan, maar ook hoe.)
Eigenlijk zie ik niet meer dan een snapshot van een mooi diertje. En naar mijn bescheiden mening heeft het vooral te maken met je ooghoogte. Neerkijken op een dier is (bijna!) nooit de meest aangewezen positie. Volgende keer: op de buik in de kooi erbij maar oppassen voor de keutels .
Hem zo alleen en vol in het midden in het kader zetten is ook niet de meest aangename compo. Ik denk dat je daar nog wat oefening nodig hebt.
(Je handtekening staat daar toch ook heel nadrukkelijk in beeld.)
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Deze foto heb ik licht gecorrigeerd maar heb het origineel behouden. Formaat dus niet bijgesneden waardoor het geitje beter tot uitdrukking komt volgens mij.
Wederom waardeer ik aanvullende kritieken/opmerkingen zeer.
Het is echt een plaatje. Wat ik knap vind is dat het wit zo zacht en gedetailleerd is gebleven. Misschien gek, maar ik zou voor deze foto op mijn buik gaan liggen (iig flink door de knieen zakken), zodat je het koppie van dit geitje beter ziet. Een stapje naar links en iets meer ruimte om het geitje en het ziet er denk ik meer "af" uit.
Al met al is het een vertederend plaatje en aan die rose neus te zien heeft het geitje echt slaap
Normaal zou men zeggen "te eng gekaderd" maar hier draagt dit voor mij bij tot het knusse nestgevoel. De kader werkt hier voor mij als cocon.
Monica je weet het he putje graven om je kin in te leggen om zo laag mogelijk te komen
Scherpte heb ik mijn fwijfel over. Kan gebeurd zijn door resizen. Kan je eens controleren op het origineel.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
precies, je wilt niet weten hoe ik eruit zie als ik terug kom van het moeras
Jaja Robby, ook dat advies heb ik ter harte genomen. De wasmiddelfabrikant is je dankbaar
Comment