Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pasgeboren geitje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pasgeboren geitje

Onlangs was ik in Ouwehands dierenpark te Rhenen (Nederland). Daar hadden ze ook een kinderboerderij. Dit pasgeboren geitje trok mijn aandacht. Hij lag er zo rustig en vredig bij dat ik graag een foto maakte.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Necer27

Re: Pasgeboren geitje

(Je post wel erg klein om ons goed te laten kijken. In 't forumreglement staat wat mag en kan, maar ook hoe.)
    Eigenlijk zie ik niet meer dan een snapshot van een mooi diertje. En naar mijn bescheiden mening heeft het vooral te maken met je ooghoogte. Neerkijken op een dier is (bijna!) nooit de meest aangewezen positie. Volgende keer: op de buik in de kooi erbij maar oppassen voor de keutels .
    Hem zo alleen en vol in het midden in het kader zetten is ook niet de meest aangename compo. Ik denk dat je daar nog wat oefening nodig hebt.
    (Je handtekening staat daar toch ook heel nadrukkelijk in beeld.)
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

compo niet zo, maar wel het wit redelijk goed onder controle.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Pasgeboren geitje (origineel)

Deze foto heb ik licht gecorrigeerd maar heb het origineel behouden. Formaat dus niet bijgesneden waardoor het geitje beter tot uitdrukking komt volgens mij.

Wederom waardeer ik aanvullende kritieken/opmerkingen zeer.

Groetjes necer27

Comment

Re: Pasgeboren geitje (origineel)

Het is beter om deze in je ander etopic te zetten, nu 2 topics over hetzelfde onderwerp / foto.
          Over de foto: netjes maar beetje saaie compo.
          ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

het is een schatje

Comment

Het is echt een plaatje. Wat ik knap vind is dat het wit zo zacht en gedetailleerd is gebleven. Misschien gek, maar ik zou voor deze foto op mijn buik gaan liggen (iig flink door de knieen zakken), zodat je het koppie van dit geitje beter ziet. Een stapje naar links en iets meer ruimte om het geitje en het ziet er denk ik meer "af" uit.
              Al met al is het een vertederend plaatje en aan die rose neus te zien heeft het geitje echt slaap

Comment

Normaal zou men zeggen "te eng gekaderd" maar hier draagt dit voor mij bij tot het knusse nestgevoel. De kader werkt hier voor mij als cocon.
                Monica je weet het he putje graven om je kin in te leggen om zo laag mogelijk te komen
                Scherpte heb ik mijn fwijfel over. Kan gebeurd zijn door resizen. Kan je eens controleren op het origineel.
                Robby
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

zie mijn reeds eerder gegeven comment.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zie hoe schattig

Ga Monica volgen de volgende keer op de buik in de ...
                    Sony A300 18-70 kitlens, Sigma 70-300 APO DG Macro

Gezocht Macro lens tegen een schappelijk prijsje. Ook tamron 17-50 f2.8.

Comment

precies, je wilt niet weten hoe ik eruit zie als ik terug kom van het moeras
                      Jaja Robby, ook dat advies heb ik ter harte genomen. De wasmiddelfabrikant is je dankbaar

Comment

twee topics samengevoegd omdat het over dezelfde foto gaat.
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
                        X