Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Helleborus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Helleborus

Marleen, heel erg bedankt voor de leuke reactie. Zal de raad van het borsteltje proberen te volgen. Had het vuil niet gezien totdat Robby me erop wees Heb ook geen enkele ervaring wat betreft het bewerken van foto's met ps, lightroom enz, dus het veranderen van de achtergrond enz zal nog niet lukken. Het is fijn dat je gezien hebt wat ik wou weergeven

Hilde
    Flickr

Comment

Hilde, je hebt niet echt een of ander fotobewerkend programma nodig om die achtergrond te bewerken, het kan, maar dat is meestal vrij veel werk. Als je de helleborus nog hebt staan, en je kunt hem verplaatsten, probeer dan nog eens tegen een andere achtergrond (je kunt er bvb.ook een zwarte plaat achter zetten). Ik persoonlijk vind het veel leuker om hem meteen goed te fotograferen dan met PS te moeten manipuleren. Dat beperk ik zelf tot een minimum (tijd die ik niet kan fotograferen trouwens . Maar ook daar bestaan vééél verschillende meningen over en ieder moet doen waar hij zichzelf het best bij voelt en het liefst doet. En die vuiltjes op de blaadjes... die zie je vaak pas op je scherm, zeker in het begin Je zit er ook zo kort op eh.
      Marleen
      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

Marleen, bedankt voor je leuke reactie en tips. Ben al blij dat ik niet de enige ben die liever meteen goed (in mijn geval, 'probeert') te fotograferen. De helleborus staat vast in de grond, dus zal het eens moeten proberen met een zwarte plaat Nogmaals bedankt voor je goede raad

Hilde
        Flickr

Comment

Working...
        X